خواهشی از شما برای کبری رحمانپور

از تمام دوستانی که به این وبلاگ می آیند خواهش می کنم، استدعا می کنم، به خاک می افتم درمقابل شان که به آدرس
http://www.save-kobra.blogfa.com/
و
http://save-kobra2.blogfa.com
بروند و علیه حکم اعدام کبری رحمانپور اعتراض خود را رسما به مقامات بین المللی اعلام کنند.
چند روز است خیلی احساس بدی دارم، فکر می کنم شمارش معکوس شروع شده (که امیدوارم اینگونه نباشد) و ما هنوزکاری نکرده ایم.
کبری را نجات دهیم، باشد که چشمان فرزندان ما نگران منجی نباشند. باشد که آیندگان ما، هم آنان که هموطنان کودکان ما و کودکان کودکان ما خواهند بود پاس داشتن حرمت جان انسان را از ما بیاموزند.
امضاهای من و شما تنها یک امضا نیست، با امضای ما حکم مرگ یک انسان، یک هموطن لغو می گردد.
خواهش، خواهش، خواهش، به کمپین جلوگیری از اعدام کبری بپیوندید، بیائید نشان دهیم که می توانیم جان ببخشیم.
کوچک ترین شما عزیزان
ققنوس
پاسخی بگذارید

