تبریک به خانم شیرین عبادی و آقای امید معماریان

لازم می دانم با کمال افتخار به دو هموطنم بخاطر موفقیت هایشان تبریک عرض کنم.

به سرکار خانم شیرین عبادی نشان لژيون دونور، معتبرترين نشان ملی فرانسه اهدا شده . از صمیم قلب به ایشان تبریک عرض می کنم و امیدوارم در ادامه راه دفاع از حقوق بشر که برگزیده اند موفق باشند.

به جناب آقای امید معماریان جايزه مدافعان حقوق بشر از سوی سازمان ديده بان حقوق بشراهدا گشته. تبریکات صمیمانه ام را به این وسیله به ایشان عرض می کنم و توفیق روز افزون شان را خواهانم.

دست این دو بزرگوار زیر سر امثال من بلکه یک روز جرات این را بیابم که این وبلاگ فکسنی را با نام حقیقی خودم بنویسم! ما کجائیم در این بحر تفکر این عزیزان کجا. خیلی از خودشان مایه گذاشته اند و تلاش کرده اند و با غول در افتاده اند. خداوند چهارستون بدن شان را سالم نگاه دارد و دلشان را پر امید و خوش تا بلکه امثال من هم چیزی از ایشان یاد بگیرند.

پاسخی بگذارید

