خوش آمدید

با عرض سلام خدمت نگارنده محترمی که از سوی سازمان جوانان کمونیست لطف کرده اند و در اینجا در جواب این پست و درخواست این حقیر مطالبی مربوط و مبسوط بیان داشته اند. حضور ایشان عرض می کنم که کامنت ایشان دست نخورده و محفوظ باقی می ماند به روال همه کامنتهای رسیده برای مطالعه دیگر دوستان بازدید کننده.

نیز مایل هستم ورود این نگارنده (نگارندگان؟) عزیز را به مباحث این وبلاگ خوش آمد عرض کنم. تا زمانی که مربوط با پست صحبت می کنند قدم شان بر روی چشم من.

از حضور دوستان دیگر هم تقاضا می کنم که در صورت تمایل کامنت مذکور را بخوانند و نظرشان را بیان بفرمایند.

با تقدیم احترام

ققنوس

پاسخی بگذارید

