شما را به یاد و خاطره همرزمان تان قسم بیانیه های تان را روی وبسایت خودتان بگذارید نه اینجا

ایران که بودم از خودم می پرسیدم چرا این خلق الله ی که در خارج کشور هستند و ادعای سیاسی کاری دارند اینقدر به هم می پرند و توی سر و کله هم گلدان و نعلبکی خورد می کنند. حالا که افتخار همجواری با تعدادی از این عزیزان دست داده می فهمم که چرا.

من نمی دانم با کدام زبان از زبان های دنیا و با کدام لحن و شیوه باید بگویم که بابا! کمونیست های عزیز! تو را به راه همان همرزمان تان و به خون شان قسم دست از سر این بنده حقیر بردارید. بابا خوش انصاف ها مگر خودتان سایت و بلاگ و تلویزیون و رادیو و روزنامه ندارید که گیر داده اید به این وبلاگ دو مثقالی ما و راه به راه بیانیه های تان را به عنوان کامنت برای ما می گذارید؟

این مقوله وبلاگ عجب مسئله ای است! عجیب قدرتی دارد این سه سطر و نصفی نگارش یک آدم ناشی مثل من که صاحبان شوکت تشنه به دست آوردن این قدرت بر آمده از وبلاگ چون منی هستند. کاش مادر بزرگم زنده بود و می دید نوه اش که گوشش را در مدرسه می گرفتند دماغش در می رفت چگونه آن قدر مهم و قدرتمند شده: آن یکی که تمام کر و فر مملکت را در دست دارد و رئیس الوزراء کشور است وگر بر سر خاشاک یکی پشه بجنبد جنبیدن آن پشه عیان در نظرش است و صدا و سیما دارد و روزنامه و دارودسته، می آید وبلاگ می نویسد تا با نوه نازنین «شوکت سادات» رقابت کند. این یکی هم که همه رقم وسائل ارتباط جمعی دارد به لطف «ولفر» همان امپریالیست هائی که می خواهد با شمشیر چوبی اش بکشدشان باز می آید در این وبلاگ شش در چهار ما اعلامیه های بیست متری اش را کامنت می گذارد تا از اختر قدرت وبلاگی ما جرقه ای نصیبش گردد (ااااههههههههههمممم سینه ای صاف کردیم به نشانه «ما اینیم دیگه»!) .

کمونیست های عزیز، اگر این همه اهن وتلپ که دارید نتواند به تان کمک کند برای اهداف سیاسی تان این وبلاگ با چهار تا و نصفی خواننده می تواند امپریالیسم را ور اندازد؟ (توهین نباشد به خوانندگان گرامی آن نصفی اش خودم هستم که روزی چند بار کامنت ها را چک می کنم) عزیزان کمونیست چنین توهمی چگونه در وجودتان راه یافته نمی دانم ولی مراقب باشید وقتی که از خیابان رد می شوید تحت توهم بودن خطرناک است.

اول کامنت خودشان هم می نویسند «با تشکر از مواضع ضد استکباری شما» لابد تا حرص من را بیشتر در آورند. همینجا رسما و علنا اعلام می کنم که آقایان و خانمها بنده هیچ موضع ضد استکباری ای ندارم و شدیدا به آمریکا علاقه مند هستم و اگر قرار باشد روزی انتخاب کنم بین رفقای چپ و دوستان امپریالیست بدون تعلل امپریالیست ها را انتخاب خواهم کرد که لااقل صادق هستند در آنچه می گویند و می کنند. (با فریاد بخوانید) آی به که بگویم که من ضد استکبار نیستم .

هرگونه مطلبی در کامنت ها به نقل از این حزب و دسته کمونیستی و آن حزب و دسته مارکسیستی درج می گردد نه تنها نظر من صاحب وبلاگ نیست بلکه در اولین فرصت که ببینمش حذفش می کنم بدون معطلی. اگر این دسته از دوستان حرفی دارند که مربوط می شود به مطلب پست شده مخلص شان هم هستم با درج نام مستعار و غیر مستعار آزادند که هرگونه می خواهند و هر مقدار که صلاح می دانند نظرشان را درباره همان پست خاص بیان بفرمایند نه حذفی خواهد بود و نه سانسوری ارادتمندشان هم هستم. در غیر این صورت بیانیه های حزبی شان به سه سوت حذف خواهد شد.

با تقدیم احترام

ققنوس (پرنده ای که هر بار از خاکسترخویش سر می کشد ولی با این کارهای چپی ها الان همچین در حال جلز ولز است که گمان نکنم کارش به خاکستر شدن بکشد، احتمالا مستقیما بخار می شود!!!)

پاسخی بگذارید

