استاد پرویز یاحقی درگذشت

در گذشت استاد پرویز یاحقی را به خانواده، دوستان و آشنایان شان، شاگردان و علاقه مندان به هنر این استاد گرامی تسلیت عرض می کنم.
ولله بجز همین یک جمله کلیشه ای بالا چیز دیگری در ذهنم نمی آید. اثر ویالونش تا آخر عمر بر روح من خواهد ماند. حالا قرار است در درگذشت او من چه بگویم؟ حال خوبی ندارم که بخواهم در این باره چیزی بنویسم.
4 پاسخ to “استاد پرویز یاحقی درگذشت”

  1. Anonymous Says:

    من اینو می خوام بدونم مگه وبلاگ شما سیاسی نیست؟ پس دیگه چیکار به زندگی خصوصی اینو اون دارید؟

    ساغر

  2. زيتون Says:

    خيلي تك بود. حيف شد واقعا!
    خواستم بپرسم ايشون همسر حميرا هستن يا يه ياحقي ديگه بود كه ديدم مي شه پرس و جو در احوالات خانوادگي…

  3. z8un Says:

    ققنوس عزيز. من وقتي پنجره ي نظرخواهي شما رو باز كردم كامنت ساغر اينجا نبود.
    اميدوارم از شوخي من چيزي شبيه كامنت جدي ساغر برداشت نشه.
    ساغر عزيز، ققنوس كجا در زندگي خصوصي ديگران دخالت كرده؟ هنرمند بزرگي فوت كرده و او مثل بيشتر ما ناراحته.
    —–
    در مورد كامنت قبلي يادم رفت بگم كه بعضي نظرخواهي ها خودبه خود محدوديت هايي دارن. كسي مثل من پر حرف مي شينه يك كيلومتر تايپ مي كنه يهو مي بيني فقط بيست كلمه ش اومده.
    من مي دونم شما ازين كارا نمي كنيد.

    ققنوس جان
    خيلي مخلصيم

  4. Anonymous Says:

    سانسور وقیح است ، سانسورچی وقیح تر .

پاسخی بگذارید

