شهرام نامه از ابن محمود

ملت من هر بدی ای داشته باشند من عاشق و شیفته طبع روان شان هستم. من را جادو می کنند با شعرهائی که می گویند. نمونه اش هم همین ابن محمود که از اینجا بهش سلام می کنم. قضیه چیه؟
خبر در رفتن شهرام جزایری درست و حسابی از توی رادیو در نیامده این ابن محمود خوش ذوق ما برداشته یک سری شهرام نامه (اولی و دومی) گذاشته روی وبلاگش. بنازم به این قریحه و ذوق. حتما بروید و بخوانید و نظرتان را به ابن محمود بگوئید.
با تشکر از امیر عزیز که اولین بار او ابن محمود را به این حقیر معرفی کرد.
یک پاسخ to “شهرام نامه از ابن محمود”

  1. ابن محمود Says:

    سلام مؤمن
    سپاسگزارم از لطف شما

پاسخی بگذارید

