هالو

این آدم‌های هالو را دیده‌اید که یک روز دارند توی خیابان قدم می‌زنند یک وقت می‌ایستند پشت ویترین یک مغازه، بعد فروشنده می‌آید و با زبان چرب و نرم می‌کشدشان داخل و در نهایت با یک بغل خرت و پرت می‌آیند بیرون.

امروز من داشتم برای خودم توی اینترنت چرخ می‌خوردم گفتم بروم یک سر بزنم «وردپرس» ببینم «وردپرس، وردپرس» که می‌گویند «جای خوبیه فقط مردمونش بد اند»  کجاست و ساکنانش چه کسانی هستند و شرایط بلاگ داشتن در آن چیه. رفتن همانا و با یک عدد وبلاگ جدید بیرون آمدن همانا!

فعلا که از نظر ظاهر کارکردن و انتخاب‌های مختلفی که به آدم می‌دهد من بیش از بلاگر از وردپرس خوشم آمده. البته «نو که آمد به بازار کهنه شود دل آزار» هم در این میان نقش اساسی دارد. بنده خدا این «آقا رسول بلاگر» کلی با ما تا حالا راه آمده در این دو سال و نیمی که مستاجرش بوده‌ام و انواع و اقسام وبلاگ نویسی‌ها را من داشته‌ام امتحان می‌کرده‌ام. قصد ترک بلاگر را ندارم ولی خوب فعلا این یکی وردپرسی را هم گاه گاهی آپ می‌کنیم ببینیم چه می‌شود.

 پ.ن: قصد ملوکانه مان عوض شد!!! از امروز (18 آگوست) مصادف با سالگرد 28 مرداد (کودتا؟ قیام؟ حرکت؟ نهضت؟ من نمی دانم، هرکدام که به سلیقه تان می خورد خودتان انتخابش کنید) به اینجا نقل مکان دائمی کردیم.

 

3 پاسخ to “هالو”

  1. lord13 Says:

    سلام سلام
    خوش اومدی
    بالاخره همسایه شدیم
    خیلی خوشحال شدم نمی دونم چرا ولی انگار نزدیک تر شدیم!
    من پیشنهاد می کنم همه وسیلت رو بیاری اینجا و کامل منتقل بشی!

  2. lord13 Says:

    راستی بلاگ خودت هم تو این ماه یکساله شده(اگه اشتباه نکنم)
    تبریک میگم

  3. tablu Says:

    اينجا خيلي بهتره يكي از محاسنش هم وجود تابلويي مثل منه!!!

پاسخی بگذارید

