آیا برای وردپرس لینک «بالاترین» داریم؟

احساس نوستالژیک‌‌مان ور قلمبیده است. از وقتی آمده‌ام روی وردپرس یک جورهائی انگار ارتباطم با «بالاترین» قطع شده. بدون اینترنت و کامپیوتر هم که می‌شود زندگی کرد ولی بدون «بالاترین» اصلا امکان ندارد. جان کلام اینکه در وبلاگ قبلی آمده بودم با هزار یا علی مدد و با صرف نصف روز زمان و فسفر مغز کد اچ.تی.ام.ال مربوط به «بالاترین» را در قالب صفحه گذاشته بودم. در پای هر مطلبی که پست می‌کردم یک آیکون کوچولو بود برای فرستادن مطلب به «بالاترین». هر وقت که وهم آدم مهم بودن برم می‌داشت می‌رفتم روی لینک پای مطلبی کلیک می‌کردم و یا خودم می‌گذاشتمش در بالاترین یا می‌دیدم که دوستانی که قابل می‌دانند من را -از راه تشویق من تازه‌کار- نوشته‌ام را در «بالاترین» قرار داده‌اند. چندباری هم سر بزنگاه رسیدم و مطلبم که یک رای می‌خواست تا برود صفحه اول را یک هُل کوچک دادم تا «داغ» بشود.

از روزی که آمده‌ام به وردپرس، دیگر چنین ابزاری ندارم. نمی‌توانم چک کنم که آیا مطلبی از من به «بالاترین» فرستاده شده یا نه. چندبار تصادفی و گذری در هنگام چرخ زدن روی «بالاترین» تیتری دیده‌ام که آشنا بنظرم آمده، بعد که خوب دقت کرده‌ام دیده‌ام که متنش هم آشناست! در نهایت نگاه کرده‌ام ببینم از کجاست که دیده‌ام از مطالب خودم است! سریعا یک رای مثبت به خودم داده‌ام البته تا دچار غمباد نگردم!

به همین دلیل از دوستانی که از کامپیوتر و نرم‌افزار و این حرف‌ها سر در می‌آورند خواهش می‌کنم بنده را راهنمائی کنند که آیا امکان قرار دادن لینک «بالاترین» در پای مطالب در این سیستم وردپرس هست یا نه و اگر هست چگونه؟ در ضمن تا روشن شدن جواب سوال مذکور برای این حقیر، دوستانی که عنایت می‌کنند و مطالب من را در «بالاترین» قرار می‌دهند زحمت بکشند لینک صفحه مربوطه را در بخش کامنت‌های آن مطلب بگذارند (البته اگر مایه دردسرشان نیست این کار) تا ما خودمان هم بیائیم و یک رای ملوکانه‌مان را در صندوق بیاندازیم. یک وقت خدای ناکرده درخت دموکراسی بدون رای مثبت اینجانب به خودم خشک نگردد.

با تشکر از همه دوستان

5 پاسخ to “آیا برای وردپرس لینک «بالاترین» داریم؟”

  1. Angel Says:

    بعید میدونم این رو ندیده باشین ولی شاید کمک کنه(آخر صفحه):
    http://balatarin.com/links/guide
    ———————————————–

    Angel
    عزیز
    متشکرم از لطفت. ولی نمی‌دانم چگونه باید در تمپلت وردپرس دستکاری کرد. تغییر بلاگر راحت بود. اما من در وردپرس نمی‌دانم چگونه می‌توانم کد بالاترین را وارد تنظیمات صفحه کنم.

    با هم متشکرم
    ققنوس

  2. mhmazidi Says:

    ققنوس عزيز
    به جمع كوچك ما در وردپرس خوش امديد.از خوانندگان وبلاگتان مشخص است كه وبلاگ مهمي داريد.در نتيجه تمامي بچه‌های آی‌تی در وردپرس از اين لحظه به بعد در خدمت شما هستند.
    اين كار راه حل دارد:البته نمي‌توانيد در قالبها دستكاری كنيد.اما اگر برای وبلاگ‌نويسي از نرم‌افزار ويندوز لايو رايتر استفاده كنيد مي‌توانيد با اضافه كردن يك افزونه به ان، به راحتي هر سايت اشتراكي مثل بالاترين-ديگ- و… را به ان اضافه كنيد.
    در صورتي كه از لايو رايتر استفاده مي‌كنيد، پيغام دهيد تا لينكي براي راهنمايي ان افزونه و دانلود ان تقديم شما گردد.
    اميدوارم وردپرس با وجود شما گرم‌تر از هميشه گردد ققنوس عزيز

  3. lord13 Says:

    من هم تو این چند وقت سعی کردم ببینم می شود یا نه ولی فکر می کنم چون احتیاج به دستکاریcss دارد نتوان این کار را انجام نمود

  4. mhmazidi Says:

    قققنوس جان:
    متشكرم از بابت اينهمه لطف شما.لينك زير را هم تقديم مي‌كنم.اگر هم مششكلي داشتي با نويسنده همان لينك در ميان بگذار.100 % در خدمت شماست.راستي شما همان ققنوس دوست‌داشتني بلاگ‌سپات نيستيد كه چند وقت قبل يك بحث مفيد و جذاب با وبلاگ آوای موج داشت؟
    http://bikhoda.wordpress.com/2007/07/16/balatarin-wordpress/

  5. محمد Says:

    سلام
    خوشحالم که با اینجا آشنا شدم
    اگر بالاترین قابلیت فرستادن ترک‌بک به وبلاگ را داشت، مشکل بی‌اطلاعی حل می‌شد. مزیت دیگرش هم این بود که قبل از اینکه لینک را در بالاترین وارد کنی متوجه می‌شی که تکراری هست یا نه! خلاصه اگر می‌شد این موضوع را با بالاترینی‌ها در میان گذاشت خوب می‌شد.

پاسخی بگذارید

