نقد مصدق آری یا نه؟

 مقاله زیبا و منصفانه خشایار «خط قرمزی به نام نقد محمد مصدق» را هم از دست ندهید. به گمان من بهتر است بجای دادن نظر در اینجا یا در پای مطلب اصلی به صفحه بالاترین این مطلب برویم و همه درباره آن صحبت کنیم.

4 پاسخ to “نقد مصدق آری یا نه؟”

  1. kash Says:

    sharmande kardi. kheili mamnoon az mohebatet.
    ————————
    خواهش می‌کنم قربان. امیدوارم که چراغ بحثی صحیح و منطقی را بتوان روشن کرد.

  2. کوهیار Says:

    اي بابا ققنوس جان
    صحبتشم نكن:)

  3. mohsen Says:

    سلام. جسارت کردم بی اجازه لینکتان را اضافه کردم.

  4. soboone Says:

    سلام حتماً به وبلاگ من سر بزن لطفاً
    http://soboone.wordpress.com

پاسخی بگذارید

