توانستم بالاترین را به مطالبم در وردپرس اضافه کنم

این مطلب را به «بالاترین» بفرست :

چند وقت پیش که من خیال کرده‌بودم «وردپرس» چیزی از بلاگر کم دارد، نوشتم که خیلی دلم می‌خواست می‌توانستم آیکون و لینک «بالاترین» را هم به پست‌هایم اضافه کنم. بر خلاف بلاگر که اصلا پشتیبانی فارسی ندارد و من بعنوان یک وبلاگ‌نویس در آن قدری احساس حقارت و گم‌شدگی می‌کردم، دیدم به سه سوت جناب مزیدی عزیز جواب من را پای مطلب داد و گفت به این لینک برو و دستورات آن را اجرا کن. یکی دو ساعتی در آخر هفته‌ای که آمد به ویندوز لایو رایتر و پلاگ‌این هایش ور رفتم نشد که نشد. گفتم عیبی ندارد بعدا سر فرصت می‌نشینم درستش می‌کنم.

بالاخره الان نشستم پای کار و همانطور که آن بالا می‌بینید، شد. دست جناب مزیدی و آتئیست عزیز درد نکند. به همه دوستان وردپرسی توصیه می‌کنم که مسیری را که آتئیست نشان داده بروند تا بتوانند لینک بالاترین را به مطب‌شان اضافه کنند (این یک بار را به حرف این آتئیست گوش کنید و به راهش بروید، پشیمان نمی شوید. گناهش با من!).

به دیگر دوستانی هم که هنوز بر روی بلاگر هستند توصیه می‌کنم که به وردپرس مهاجرت کنند. اصلا می‌دانید چی است؟ بیائید توی وردپرس یک وبلاگ امتحانی بگیرید، یک هفته بالا و پائینش کنید و با امکانات آن آشنا شوید. بعد اگر خواستید می‌توانید کل دم و دستگاه را منتقل کنید به ورد پرس. آرشیو و کامنت‌های‌تان را هم خود بخود وارد می‌کند.

بهترین چیز وردپرس این است که کسی هست جواب مشکلات‌تان را بدهد. این خودش کم مزیتی نیست.

———————

پ.ن: سر کار که دسترسی به ویندوز لایورایتر ندارم ناچارم به شیوه گذشته عمل کنم و بدون لینک بالاترین پست‌هایم را اینجا بگذارم. مشکل از قوانین محل کار من است که نمی‌گذارند چیزی روی کامپیوتر‌های‌شان دانلود کنیم.

8 پاسخ to “توانستم بالاترین را به مطالبم در وردپرس اضافه کنم”

  1. محمد Says:

    من آخرش نتونستم درست و حسابی این شکلک را به مطلبم اضافه کنم و بی‌خیالش شدم، اما تقریبا به لایو رایتر معتاد شدم!

    بلاگری‌ها هم تا حرف وردپرس را می‌زنیم، از محدودیت دست بردن در قالب حرف می‌زنند ولی به نظر من می‌شود این محدودیت را در مقابل دیگر مزایا نادیده گرفت.
    ———————————————-
    محمد عزیز
    موافقم. یک کم سر و کله زدن با لایو رایتر و پلاگ‌این‌هایش را نیاز دارد که شاید چندان هم آسان نباشد ولی خوب، در انتها ارزشش را دارد.

  2. mhmazidi Says:

    تبريك مي‌گم استاد.واقعا شايسته است همين پست را برای تست كرن بفرستيد بالاترين!!
    هر امری باشد بازهم در خدمتيم.
    ————————————
    قربان عنایت شما جناب مزیدی عزیز. مطلب را از همین طریق در بالاترین گذاشتم. کار می‌کند (رای هم می‌آورد!). عرض دیگری بود حتما مزاحم اوقات‌تان خواهم شد. بازهم از لطفی که به من دارید سپاسگزارم.

  3. علي جباري Says:

    لطفا بنویسید Atheist یا آتئیست و به یک حرف دیگر از Atheist گوش کنید :

    SnapShots را غیر فعال کنید.

    ———————————–
    علی جان ممنون از نظرت. راستش در مخلوط کردن فونت‌های انگلیسی و فارسی دست و دلم می‌لرزد که مبادا بساط خط و چپ به راست و پاراگرافم بهم بریزد. این است که معمولا سعی می‌کنم یا ترجمه لغت را بکار ببرم یا تلفظ انگلیسی آن را به فارسی بنویسم. شرمنده شما هستم اگر آنطور که می‌خواهید اسم‌تان را ننوشتم. سعی می‌کنم در متن اصلی تغییر دهمش. باز هم متشکرم از راهنمائی مطلب و تذکر و توجهت.

    پ.ن: علی عزیز، اسم وبلاگت را همانگونه که خواسته بودی در متن عوض کردم. پوزش من را بخاطر این اشتباهم بپذیر.

  4. کوهیار Says:

    ققنوس عزيز
    ممنون از لطف تو و كامنت محبت آميزي كه نوشتي
    تا حد زيادي تسلي بخش بود
    سبز باشي و برقرار

  5. sepiderosso Says:

    chetor mitoonam archivamo az persianblog be inja montaghel konam
    ——————
    sepiderosso

    عزیز

    من توصیه می‌کنم یک ایمیل به جناب مزیدی بزنید و مشکل‌ را با ایشان درمیان گذارید. مطمئن هستم جواب سریع و کافی از ایشان خواهید گرفت. باور می‌کنید من درباره پرشن‌بلاگ تقریبا هیچ نمی‌دانم؟ از روز اول می‌ترسیدم که روی سروری باشم که درون ایران است. در هر حال استاد مزیدی مطمئنا راه را به شما نشان خواهند داد.

    موفق و شاد و سلامت باشید

  6. آناهیتا دانشور Says:

    سلام
    من هم بین وردپرس و بلاگر، وردپرس را به خاطر راحتی کار و باز بودن دست وبلاگ نویس انتخاب کردم

    من ترجیح می دهم لینک ها را خودم به بالاترین ارسال کنم

  7. lukadium Says:

    الحق که ترکیب وردپرس و ویندوز لایو رایتر کیمیاست! نوشتن با WLW احساس خیلی خوبی به آدم میده.

  8. علي جباري Says:

    در محل کارتان نیز می توانید لینک بالاترین را به وبلاگتان اضافه کنید.
    – کافی است کدی که توسط لیو رایتر تولید می شود را از قسمت HTML کپی و این کد را به CD، فلاپی یا هر چیز دیگری منتقل کنید. در محل کار، مطلبتان را منتشر کنید و بعد به ویرایش پست بروید و در آنجا لینک مطلبتان همراه با کد «اضافه کردن به بالاترین» را پیست کنید.
    به همین راحتی…

    ——————————-

    علی آقای عزیز ممنون و متشکر. یک چند روزی به من اجازه بدهید با قضایا سر و کله بزنم قلق کار بیاید دستم، چشم حتما. باز هم از راهنمائی شما متشکرم.

پاسخی بگذارید

