هستم، اگرچه سرخوش از حضور یار،‌ مستم!

نخیر، حالمان هم بسیار خوب است. قربان مرحمت‌ شما. لطف دارید. خواب‌مان هم نبرده. راستش این چند روزه مثل یک … مشغول کار بوده‌ام. یک سری تغییرات ریشه‌ای و بنیادی در محل کار من صورت گرفته که نه تنها زمان‌ آزاد من در محل کار را کم کرده بلکه یک سری همکار جدید نصیب من نموده و مسائل تقسیم کار و توی سر و کله خود و همکاران دیگر زدن را پیش آورده. به زحمت وقت پای کامپیوتر نشستن را داشته‌ام از زمان آخرین پستم تا کنون. همه‌اش بدو این طرف و بدو آن طرف، به این تلفن بزن و از آن خواهش کن و به فلانی دستور بده و از بهمانی دستور بگیر. در هر حال شرمنده شما دوستان عزیز هستم.

کامپیوتر منزل؟ حق دارید، می‌توانم از آنجا مطلب بنویسم ولی این چند شب مثل پلنگ صورتی که به دنبال سکه‌اش می‌دوید و نفس نفس زنان از پله‌ها بالا و پائین می‌رفت، من آنقدر خسته به خانه می‌رسیدم که حال و حوصله غذا خوردن هم نداشتم چه برسد به وبلاگ نویسی. شنبه یکشنبه که تعطیل بود چکار کردم؟ طبق دستور حضرت رئیس کل شنبه و یک‌شنبه مثل دو روز عادی در محل کار حاضر شدم تا سر همان تغییراتی که قرار بود دو روزه تمام شوند را به سامان برسانم که بخاطر مشکل شبکه شرکت و بعد ناهماهنگی‌های بین بخش‌های مختلف و یکی دو تا اشکال دیگر کار به امروز (و شاید فردا و پس‌فردا) کشید.

دورادور خبر دارم از یار عزیزی که مسافرت کرده و امروز در سازمان ملل قرار است بر سر تتمه آبروی ما ایرانیان همان بیاورد که دیروز در دانشگاه کلمبیا بر سر آبروی خود آورد. البته ایشان دیروز حی و حاضر بودند در کنار ما. خودم کاملا وجود ایشان را حس می‌کردم. جای‌تان خالی رفته‌بودیم در «بریک» (همان زمان کوتاه ده دقیقه استراحت محل کار) با دو تا از همکارانی که حتی نمی‌دانند ژاپن فرقش با پاریس چیست یک قهوه‌ بگیریم بخوریم که حضرات شروع کردند به سوال کردن از این حقیر درباره حضرت رئیس‌جمهورمان! خلاصه انگار ایشان در آن ده دقیقه سر میز ما نشسته بودند! کلی خوش‌بحالم شد و قهوه و زنگ‌تفریح ک…ف…م گشت! علی‌الحساب، بصورت وحشتناکی مایه افتخار است که بنده در خاک قاره‌ای زندگی می‌کنم که به قدوم ایشان متبرک گشته بخصوص با آن معرفی جالبی که رئیس دانشگاه کلمبیا در مورد ایشان ارائه داد. کلی حرف‌های خوب خوب چارواداری از ذهن من گذشت وقتی فهمیدم چه شده!

 

2 پاسخ to “هستم، اگرچه سرخوش از حضور یار،‌ مستم!”

  1. کمانگیر Says:

    ای بابا….

  2. گوگلين Says:

    سايت گوگلين

پاسخی بگذارید

