یک درخواست

جهت خلاص شدن از دست مزخرفات یکی از همکاران تازه (=زدن پوز وی) نیاز به اطلاعاتی از یک سایت معتبر درباره تاریخچه اینترنت در ایران دارم. این حضرت آقا معتقد است که در خاورمیانه همگی خلق‌الله سوار شتر این‌طرف و آن‌طرف می‌روند. پدر آمرزیده این ذهنیت بیمارش را برای خودش نگاه نمی‌دارد و چپ و راست متلک بار من (تنها خاورمیانه‌ای بدبخت مجموعه!!!) می‌نماید. امروز سر اینترنت با من بنای کل‌کل را گذاشت که «بله اصلا شماها آنجا می‌دانید کامپیوتر چیست؟» و از این دست ادعاهای «شبه احمدی‌نژادی» (توضیح: جناح آقای احمدی‌نژاد در مورد غرب ادعاهائی می‌کنند که روی کله عروسک شلغم پخته سبز می‌گردد. یک سری هم این طرف دنیا داریم در حد همان آی.‌کیو حضرات جناح رئیس‌جمهورمان که در مورد خاورمیانه ادعاهائی می‌کنند که آن شلغم پخته روی کله عروسک زبان باز می‌کند به سخنرانی! من اینها را «شبه احمدی‌نژادی» نامیده‌ام‌شان).

خلاصه از دوستان اگر کسی چنین سایت معتبری درزمینه تاریخ اینترنت در ایران (و ترجیحا مقایسه با جهان)‌ سراغ دارد بفرماید تا از حیثیت اینترنتی‌مان بتوانیم دفاع کنیم. مخلص همگی شما هم هستم.

با تشکر

3 پاسخ to “یک درخواست”

  1. کمانگیر Says:

    جناح آقای احمدی‌نژاد در مورد غرب ادعاهائی می‌کنند که روی کله عروسک شلغم پخته سبز می‌گردد

    :)))))

  2. فؤاد Says:

    می‌تونی از حضرت جادی کمک بگیری فکر کنم: https://jadi.wordpress.com/
    ———————-
    با تشکر از شما

  3. پانته‌آ Says:

    منبع غيرفارسی نديدم اما اين هست:

    http://www.shahvar.net/?p=194#respond

    که معتبر بودنش رو بايد از خودش پرسيد.

    حالا چه اصراريه که پوز اون بابا رو بزنيد؟ اين رو که بهش ثابت کنيد يه موضوع ديگه پيدا ميکنه برای دست گرفتن. بی‌اعتنايی فک کنم روش بهتری باشه. يه مدتی که چيزی بهش نگفتيد يا خودش حوصله‌اش سر ميره، يا حوصلهء ديگران که ناظرند سرميره و بهش تشر ميزنند که ساکت شو.

    ضمناً احتياجی به لطف متقابل نبود! و من هميشه از پيدا کردن سايتهای خوندنی خوشحال ميشم و لينکشون رو اضافه ميکنم تا نوشته‌های جديدشون رو از دست ندم. اما از اون جايی که وبلاگ خودم داره در حال حاضر شرايطی بس وخيم و بحرانی پشت سر ميگذاره، بابت محبتتون متشکرم.
    ——————————–
    از لطف تان بسیار سپاسگزارم.

پاسخی بگذارید

