تشکر از «غربتستان»

توی این یک سال و خورده‌ای که این وبلاگ را می‌نویسم یکی از ایراد‌هائی که دوستان به من می‌گیرند این است که «بابا گاهی بی‌گاهی یک دستی به سر و گوش فرمت و ظاهر اینجا بکش. مردیم از بس که همه‌ چیزش تکراری است». راست می‌گویند دیگر. حرف حساب جواب ندارد. فقط من دوتا مشکل در این مورد دارم اول اینکه از کارهای طراحی سر در نمی‌آورم و دوم اینکه طراحی کامپیوتری برای من چیزی در حد یادگرفتن خط و زبان ژاپنی است!

به هر صورت هربار توانسته‌ام راهنمائی‌ مناسب و جالبی از دوستان خوبم بگیرم و ویترین اینجا را گاه‌گاهی کمی تغییر بدهم. اما هیچ‌وقت نشده‌بود که یکی بیاید یک سربرگ جدید و لوگوی حاضر و آماده را بگذارد جلوی من که «بگیر این را بگذار آن بالا».

 negah2.jpg

پانته‌آ خانم «غربتستان‌»ي لطف بزرگی به من کرده‌اند و سر صفحه جدیدی را که آن بالا می‌بینید طراحی کرده‌اند و برای من فرستاده‌اند. در توضیح اثر خودشان هم گفته‌اند که «ايدهء من بيشتر اين بود که نشون بدم اگر چه هوا باد و بارونی و طوفانيه، اما در نگاه ما بايد همچنان آسمون آبی و صاف زنده بمونه. يه چيزی تو مايه‌های پايان شب سيه سپيد است و اين حرفا، که فکر کردم با عنوان و محتوای وبلاگتون همخونی داره».

من که زبانم یارای تشکر از ایشان را ندارد. اصلا نمی‌دانم این همه محبت را چگونه باید پاسخ بدهم. فقط خیلی احساس افتخار می‌کنم که دوستان خوبی مثل پانته‌آ خانم دارم. باز هم از ایشان سپاسگزارم.

8 پاسخ to “تشکر از «غربتستان»”

  1. amir Says:

    باحال شد ممنون

  2. pantea Says:

    چوبکاری ميفرماييد. ديگه چند دقيقه وقت که قابل نداره.
    بدک نشد گمونم. مبارکه.

  3. کمال Says:

    چه خوب، کاشکی یک نفر هم یک هدر برای من طراحی می کرد.
    یه دستی هم به قالب وبلاگ بکشی از این کوبریک دربیاد عالی میشه

  4. mrkhalili Says:

    🙂

  5. شبستان Says:

    جالب شده.

  6. کمانگیر Says:

    مبارکه. 🙂

  7. mhmazidi Says:

    حسوديمان شد آقا. يكي هم پيدا شود ما را تحويل بگيرد!!
    تبريك عرض مي‌كنيم. اون رعد و برقش خيلي خفنه استاد
    ——————–
    من خیلی مخلص شما هستم دکتر عزیز. شما روی تخم چشم من جای دارید

  8. شکوفه Says:

    دست خانم پانته آ درد نکنه-

پاسخی بگذارید

