گفتگو با جناب منصوریار

در میان آنچه در اینجا نوشته‌ام و گفته‌ایم جای یک چیز خالی بوده، جای «علم». خوشبختانه جناب آقای «محمد منصوریار» نظر لطف‌شان را شامل حال این وبلاگ نموده‌اند و می‌خواهند باب بحث علمی در زمینه تخصصی خودشان را در اینجا بگشایند. چه چیز بهتر از علم برای این‌که یاد بگیریم (امثال خودم را عرض می‌کنم) با «نگاهی دیگر» به قضایا بنگریم؟ اصولا تمام تلاش من در این وبلاگ این است که بتوانم تفکر منطقی را یاد بگیرم و آن را با دیگران تمرین کنم. به همین مناسبت در بخش «صفحات» در سمت راست همین صفحه برای ادامه مباحثه با ایشان یک صفحه خاص باز می‌کنم و با اجازه ایشان آنچه لطف فرموده‌اند و نگاشته‌اند را در آن قسمت منتشر خواهم کرد. از دوستان عزیز هم تقاضا دارم در گفتگو شرکت نمایند. 

2 پاسخ to “گفتگو با جناب منصوریار”

  1. MM Says:

    ققنوس جان من را خوشنود و شرمنده کردی. دست شما درد نکند. در آغاز خواهشمندم به این سه نوشته نگاهی بیاندازید:

    http://www.centauri-dreams.org/?p=561

    http://www.americanantigravity.com/articles/455/1/Iranian-Einstein/Page1.html

    http://extremetechnology.blogspot.com/2006/03/macroscopic-tranversable-spacewarp.html

    البته در این باره سخنان یاوه و ارزشمند در اینترنت زیاد است و به هم آمیخته. جداسازی آنها نیز کاری دشوار میباشد. اما اگر بازخوردها درخور باشند میتوان گفتار شایسته ای را پیش برد. به هر روی، از شما سپاسگزارم.

  2. lukadium Says:

    ایده ی خیلی خوبیه!
    متاسفانه وبلاگهای فارسی زیاد اهل کارهای گروهی نیستند.این روشها میتونه یک وبلاگ رو خیلی پربارتر کنه.سر افراز باشی جوون

پاسخی بگذارید

