تبریک سال نوی میلادی

سال نوی میلادی را خدمت هموطنانی که بر اساس چرخش تقویم میلادی سال را جشن می‌گیرند و آنانی که جشن نمی‌گیرندش، صرف نظر از مذهب و قومیت و نژاد و عقائدشان، صمیمانه تبریک عرض می‌کنم. امیدوارم سال ۲۰۰۸ سالی پر از خیر و برکت و آبادانی و سلامتی و شادی و همه چیزهای خوب برای مردم ایران و دیگر کشورهای جهان باشد.
بقول قدیمی‌ها «مشغول ذمه» من هستید اگر هرکس که این نوشته را می‌خواند، ظرف ۲۴ ساعت یک لبخند شادی‌بخش توی صورت یک غریبه در کوچه و خیابان نزند و یک بوسه حسابی به لُپ یکی از عزیزانش نچسباند (آنهائی که از عزیزان‌شان دورند یک بوسه از طریق «بادصبا» بفرستند هم قبول است). مُردم از بس که از سیاست و جامعه و بدی‌ها و پلشتی‌های آن گفتم. یک مقدار لبخند و عشق هم اگر بتوانیم (و خودم بتوانم) چاشنی زندگی‌مان بکنیم دنیا به سمت بهشت شدن می‌رود. یادمان نرود که آن «غریبه» که از کنارمان گذشت فردا با حادثه‌ای «آشنا»ی‌مان می‌شود. به مناسبت سال ۲۰۰۸ میلادی، بیائید این حادثه آشنائی را جلو بیاندازیم و با لبخند به مردم اطراف‌مان بگوئیم که «دوست‌تان دارم».
یک پاسخ to “تبریک سال نوی میلادی”

  1. سارا رها Says:

    ققنوس جان سال نو شما هم مبارک تا 3 ماه دیگر که باز سال نو می شود!
    برایتان 2008 تا حادثه خوب و خوشحال کننده در این سال آرزو می کنم. زنده باشید و پایدار.

    ————————–

    سرکار خانم سارا رهای عزیز و محترم

    نهایت لطف شماست. عنایت فرمودید به من.

    با تقدیم احترام

پاسخی بگذارید

