از وبلاگ «ذهن خاکستری»

مقاله «راه‌های غلط بچه‌دار شدن» از وبلاگ «ذهن خاکستری» را نیز به همه توصیه می‌کنم. چون خودم از اساس و بنیان هیچ‌وقت سر درنیاوردم که فلسفه بچه‌دار‌ شدن چیست و پدر و مادر من به‌دنبال چه بودند که من را به این دنیا آوردند، ترجیح می‌دهم در این زمینه سکوت کنم. در هر حال خودتان این پست را بخوانید.

یک پاسخ to “از وبلاگ «ذهن خاکستری»”

  1. مهدي مصطفايي Says:

    آقا ما از نوشتن مقاله 50 و 60 قصد جسارت نداشتیم، اتفاقا خوشحال هم میشیم که شما چهلی ها هم به این قافله بپروندید و زرنگی نکنیدو و اون گوشه نظاره گر زدو خورد ما نشین !

    کلهم من خیلی مشتاقم ببنم دید شما چهلی ها به نسل قبل و بعدتون چطوره، اگر که این لطفو بکنید ممنونتون میشم.

    در ضمن من این مقاله رو مدتاه پیش در مردمان دیدم به این لینک

    http://www.mardoman.com/family/baby.aspx

    فکر کنم خانمی محتشمی عزیز منبع را زیرش ذکر نکردند !
    ——————–
    مهدی عزیز

    لطف داری به من. متشکرم. عرض کنم که به روی چشم، این یکی دو روزه سرم شلوغ است. سعی می‌کنم در اولین فرصت نظرم را خدمت شما و همه دوستان عرض کنم. در ضمن من یکی که واقعا گیج شده‌ام. نمی‌دانم هرکس چه نوشته. امان از این منبع را ذکر نکردن‌های دوستان. بابا آدم اینجوری شرمنده نویسنده اصلی مطلب (هر که باشد) می‌شود. آی خلایق آخر چرا منبع را ذکر نمی‌کنید؟ حالا من مانده‌ام با یک پست که توصیه شده ولی نمی‌دانم نویسنده اول آن که است. امان که من را سنگ روی یخ می‌کنند جلوی دیگران.

    در هر حال از تذکر شما هم بسیار سپاسگزارم. این دیده تیزبین امثال شماست که می‌تواند قانون کپی رایت را در اینترنت حمایت کند.

    با تشکر و تقدیم احترام

پاسخی بگذارید

