شما چه فکر می کنید؟

جناب منصوریار عزیز و گرامی لطف کرده‌اند و حالا که سواد من در حد گفتگو با ایشان نیست، از راه بنده‌نوازی لینک زیر را برای من فرستاده‌اند:

http://tiknews.org/display/?ID=52404&page=1

حتما حتما به لینک مذکور سر بزنید و مطلب جناب «مصطفی ملکیان» را با دقت بخوانید. خیلی دلم می‌خواهد می‌شد براساس آنچه ایشان فرموده‌اند یک «بازی وبلاگی» جدید درست کرد که در آن هرکس «راست و حسینی» به این بیست مورد ذکر شده در مقاله ایشان در دو زمینه پاسخ ‌دهد، یکی درباره شخص خودش و دیگری درباره مشی وبلاگش. مثلا قسمت ۵ «همرنگی با جماعت» است. من وبلاگ نویس در این بازی باید پاسخ بدهم که

الف) آیا من شخصا آدمی هستم که سعی در «همرنگی با جماعت» می‌کند؟
ب) تا چه حد سعی کرده‌ام در وبلاگم «همرنگی با جماعت» داشته باشم/نداشته باشم؟

بنظر شما می‌شود یک بازی آموزنده و زیبا از توی مقاله ایشان درآورد یا نه؟ قبل از هر چیز حتما نظرات‌شان را بخوانید. جناب منصوریار یک‌بار دیگر سپاسگزارم.

یک پاسخ to “شما چه فکر می کنید؟”

  1. MM Says:

    ققنوس گرامی،

    خواهش میکنم آقا. شما بزرگوارید. امیدوارم نوشته جناب ملکیان برای شما و خوانندگان نکته های سودمندی را به همراه داشته باشد. با سپاس دوباره.

پاسخی بگذارید

