فمینیسم اسلامی

آخیش، دلم باز شد. رفتم سفره زنونه خونه منیر‌خانم. کلی آدم بود. خیلی خوش گذشت.

ما که بخیل نیستیم. هر اعتقادی هم که داری برای خودت داری. خدا را شکر که خوش گذشت. فقط من نمی‌فهمم بعدا چرا می‌آئی می‌گوئی: «من در دیه و ارث حق برابر می‌خواهم» یا گلایه می‌کنی که «چرا قاضی و رئیس‌جمهور نمی‌توانند زن باشند؟». از حجاب اجباری و چادر و مقنعه و امر به معروف و نهی از منکر و امثال‌هم نیز شاکی هستی. قانون همان دینی است که رفتی سر سفره‌اش نشستی و با منیر‌خانم و بقیه خوش بودی. بقول خود قرآن «افتومنون ببعض‌الکتاب و تکفرون ببعض»؟ یا زنگی زنگ یا رومی روم.

5 پاسخ to “فمینیسم اسلامی”

  1. amirreader Says:

    موافق نیستم !ققنوس جان مبارزه باید با توجه به داشته ها و توانایی باشد درست نیست که کوشندگان دموکراسی در ایران را با توجه به تمامی فشارها و محدودیتهای رژیم این طور بکوبیم آیا بی انصافی نکردید؟زنگی زنگ یا رومی روم خیلی انقلابی وهیجانی است اما راه مبارزه مدنی نیست ققنوس جان مگر موی شما در آسیاب سفید شده است؟ببخشید اگر لحنم کمی تند است امیدوارم این کامنت انتقادی من را حذف نکنید.البته اگر منظورتان این خبر بود نمی دانم.

    http://rosaarchiv.blogfa.com/post-100.aspx

  2. پنگوئن Says:

    کاملا با زنگی زنگ یا رومی روم مخالفم.
    حتی اگر تعریف شما از دین درست باشد (که به نظر من نادرست است و حداقل اگر هر آنچه را که به خوردمان می دهند به عنوان دین بپذیریم، در دو مسئله ای که شما مطرح کرده اید مورد ریاست جمهوری زن را اشتباه فرموده اید) این نوع برخورد شما هیچ گونه سرانجامی جز کج روی و افراط و تفریط های مشابه آنچه امروز است، نخواهد داشت.

  3. 3H.M Says:

    سلام
    خسته نباشید.
    می خواستم به عنوان یه همسایه ی جدید نظرتون رو درباره ی وبلاگم بگید.
    http://www.hobabnevesht.wordpress.com

  4. 3H.M Says:

    سلام
    ممنون از حضور واقعا سبزتون
    با حمایت ها و پشت گرمی های افرادی مثل شما امیدوارم که به هدفم برسم
    (راستی اینجا هوا خیلی سرده)

  5. دیوانه ی عاقل Says:

    من همیشه گفتم … به هرکی هم میخواد بر بخوره بر بخوره ! … 99.999999 ٪ ایرانی‌ها بدون اینکه بدونن از این اوضاع خوششون میاد ! … کدوم حکومتی میذاره مردم این حاله زنک بازیها رو در بیارن ؟؟؟ … هرکاری با یه پارتی با یکم پول … واللا !!
    ————————
    کاملا با شما موافق هستم که گروه بزرگی از ایرانیان از این وضع خوش‌شان می‌آید. حالا نمی‌گویم ۹/۹۹ درصدشان ولی درصد بالائی از ایشان از وضع موجود رضایت کامل دارند.

پاسخی بگذارید

