Free Hugs

 http://www.youtube.com/watch?v=f9B5I0CEJ14

با تشکر از دوستی که این ویدئوی دوست داشتنی را برای من فرستاد. من هم به این شیوه پیام ویدئو را پخش می کنم. هرکس که اطلاعات بیشتری در این زمینه دارد لطف کند یک خط این پائین من را روشن کند، سپاسگزارم.

4 پاسخ to “Free Hugs”

  1. رضا عظیمی Says:

    وای …این یکی از قشنگ ترین ویدئو هایی بود که به عمرم دیده بودم…خیلی شیرین بود.. . اگه جامعه ما هم همچین ظرفیتی داشت من حاضر بودم نقضشاون مرد رو تو خیابونای تهران بازی کنم…واقعا حاضر بودم…
    واقعا ناز بود..مرسی

  2. pazh Says:

    بيشك اگر فرهنگ و دولت و جامعه ي ما نيز ظرفيت پذيرش حركتي چنين زيبا و دوست داشتني را داشت، قطعا يكي از اولين داوطلبانش بودم!

  3. Atoosa Says:

    میتونید اینجا رو ببیند که سایت رسمی گروهه: http://www.freehugscampaign.org/
    این هم از ویکی پدیاhttp://en.wikipedia.org/wiki/Free_Hugs_Campaign

  4. سارا Says:

    به نظر من اونها فرشته اند كه مي خواهند بار غمي از دل انسانها بردارند و هيچ چشمداشتي هم ندارند من در اين ويدئو عشق محض را ديدم

پاسخی بگذارید

