روز عشق و عشاق مبارک باد

روز آسمانی «ولنتاین» بر همه آنانی که عاشق هستند مبارک باد. آنانی هم که مثل من هستند و در هفت تا آسمان یک ستاره ندارند برای عشق امیدوارم که «ولنتاین» بعدی شان را در کنار عشق واقعی شان بگذرانند و تنها نباشند.

آی جوان ها از من پیرمرد بشنوید که عشق چیز خوبی است. عشق همان چیزی است که جامعه ما به آن نیاز دارد.

روز و روزگارهمگی تان با عشق همراه باد. 

7 پاسخ to “روز عشق و عشاق مبارک باد”

  1. bahoone Says:

    هورااااااااااااااا اول شدم
    چه عجب روزی هم قسمت شد ما اول نظر بدیم اینجا
    در مورد این پستت باید بگم که :
    مطمئنم تو هم بالاخره یه روزی عاشق میشی ..
    ولی خداوکیلی عشق واقعی کم شده یا بهتر بگم اصلا نیست
    همه ی این بچه سوسولایی که دهنشون بوی گند شیر فاسد ننشون هنوز تو دهنشون مزه مزه میکنن به خیال اینکه عاشق اند همه جا جار میزنن آهااااااای ملت من عاشق حقیقی ام ..
    یا پسره آخر میبینه تکراری شده این دختره یا هم دختره ناز و افاده هاش شروع میشه یا تقی به توقی می خوره کم میارن و جدا میشن و یا شهوتشون گل می کنه و بعد از حالی به حولی شخصیت حیوانی شون اجازه نمیده که همش با یکی باشن ..
    نمیگم عشق اساطیری در این زمونه نیست .. نه .. من میگم خیلی خیلی خیلی کمه ..
    شاید کمتر از 1 % …
    امیدوارم با توکل به خدا معشوقی واستون پیداشه که تا آخر بمونه باهاتون و شما رو به خاطر خودتون بخواد نه چیز دیگه …
    همیشه موفق باشی

  2. Azita Says:

    Happy Valentin’s day to u too,my friend

  3. jojo Says:

    man az tarafe shoma arezoo mikonam ke oonayi ke valentine emsal yekiyo daran vali eshghe vagheshino hanooz peyda nakardan sale dige ba eshghe vagheyishoon bashan .

  4. bahoone Says:

    ققنوس جان دوباره سلام ..
    می خواستم منم متقابلا تشکر کنم از اینکه لطف کردی و پیشم اومدی ..
    منم افتخار می کنم به ققنوس جوووووووووووووونم ..
    اگه کمکی چیزی خواستی حاضرم خالصانه واست انجام بدم ..
    همیشه موفق باشی … .. .

  5. رضا عظیمی Says:

    عشق دروغه….

  6. SaeedTNT Says:

    تشکر و سپاس دوست من
    به امید روز های بهتر با به رسید به آرزوهایمان…

    موفق باشی و عاشق وار زندگی کنی

  7. jojo Says:

    aaaa

پاسخی بگذارید

