پاسخ‌های یکی از داوطلبان نمایندگی مجلس هشتم به سوالات من (۱)

پیرو پست «جناب نماینده، آتش زدن موی جوانان خوب است یا بد؟ موضع شما چیست؟» همین الان پاسخی از جناب آقای مهندس فرزاد مرادی در وب‌سایت‌ ایشان به دستم رسید (لینک مطلب در بالاترین). ایشان تا کنون تنها کاندیدای نمایندگی مجلس هستند که به سوالات من در آن پست پاسخ داده‌اند. جا دارد از ایشان تشکر کنم و برای‌شان آرزوی موفقیت در ادامه راه خدمت به مردم نمایم.

لازم به ذکر می‌دانم که آوردن پاسخ‌های آقای مهندس مرادی به آن پست در این مطلب نه به معنای تائید حرف‌های ایشان است و نه به معنای حمایت من نویسنده این وبلاگ از کسی از داوطلبان محترم رفتن به مجلس هشتم. فقط چون از کلیه داوطلبان عزیز تقاضا کردم که موضع خودشان را نسبت به قضیه فیلم آتش‌زدن موی آن جوان بیان بفرمایند بر خود واجب می‌بینم که پاسخ آقای مهندس فرزاد مرادی را در اینجا ذکر کنم. اگر هرکدام دیگر از عزیزان که مخاطب آن پست من هستند لطف کنند و قابل بدانند و تا قبل از انتخابات پاسخی به سوالات من بدهند با کمال میل پاسخ‌های‌شان را در پستی جداگانه منعکس خواهم کرد.

و اما جناب آقای مهندس فرزاد مرادی فرموده‌اند که:

———————————

پاسخ به یک سوال

دوست عزیز

سوال شما را خواندم و بی مقدمه نظر خودم را برای شما مینویسم:

اول) فیلم آتش زدن آن جوان را من ندیده بودم.

دوم) این فیلم بشدت احساسات من و هر کسی را که یک ذره عشق به این آب و خاک داشته جریحه دار میکند.

سوم) من پس از دیدن فیلم در تاریخ 19/12/86 بدون درنگ با نیروی انتظامی (197) تماس و موضوع را برایشان بطور کامل و مفصل شرح دادم و بعنوان یک شهروند و یک کاندید مجلس با دادن شماره تلفن خودم خواستار جوابگویی از سوی نیروی انتظامی شدم که قول بررسی داده شد . امروز 20/12/86 از سوی نیروی انتظامی(197) با اینجانب تماس گرفتند و قرار بر این شد راهی برای تشخیص هویت افرادی که در فیلم نمایش داده شده بودند مشخص و با افراد خاطی (چه جعلی چه واقعی) طبق قانون برخورد شود.

چهارم) اگر انشاء ا.. بنده  وارد مجلس شوم بطور قطع اینگونه مسائل را بطور کامل پیگیری خواهم نمود .

پنجم) حتماً همین کار را خواهم کرد.

ششم ) قطعاً مطابق قانون خاطیان مجازات خواهند شد.

هفتم ) راههای گوناگونی بغیر از برخورد فیزیکی وجود دارد که قطعاً اثر بسیار بیشتری خواهد داشت . نقاط قوت و ضعف این طرح پس از مشورت با متخصصین امر باطلاع خواهد رسید.

هشتم) در این مورد اگر اجازه بفرمایید طرحهایی در دست دارم که بموقع اعلام خواهم نمود.

نهم ) قطعاً همان حساسیتی را که برای آن جوان در فیلم دارم برای فرزند خودم هم خواهم داشت چون فکر نمی کنم فرقی بین فرزند من و یا فرزند دیگران وجود داشته باشد.

دهم) بطور قطع و یقیین مراتب اعتراض خویش را به همان افراد در فیلم اعلام و پیگیری های لازم را از سوی فرماندهانشان انجام میدادم .

در پایان من مخالفت با این عمل بخصوص را جزء افتخارات نمی آوردم بلکه مخالفت با آن طرز فکر و نحوه برخورد را افتخارآمیز میدانم.

——————————-

این هم لینک پاسخ‌ها در وب‌سایت ایشان.

2 پاسخ to “پاسخ‌های یکی از داوطلبان نمایندگی مجلس هشتم به سوالات من (۱)”

  1. کمانگیر Says:

    آفرین بر شما.

  2. شامبولفسکی Says:

    درود بر شرف و وجدان آقای مرادی.

پاسخی بگذارید

