سال نوی شما خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی مبارک!

سال نو را خدمت تمام شما عزیزان و سروران تبریک عرض می‌کنم. امیدوارم در سال ۱۳۸۷ به ۸۷ آرزوی خوب خودتان برسید. سر سفره هفت‌سین ما را هم از یاد نبرید.

سالی برای‌تان آرزو دارم پر از شادی، صفا، صمیمیت، صداقت، پاکی، دوستی، مهربانی، خوشی، عشق، عشق، عشق، عشق، عشق، آسایش، خنده، خنده، خنده، خنده، خنده، پر پولی، موفقیت، شادکامی، خستگی توام با رضایت (مثل خستگی بعد ورزش!)، سلامتی، سلامتی، سلامتی، سلامتی، سلامتی، سلامتی، سلامتی و تمام خوبی‌های دنیا.

هرکدام از شما به نمایندگی از جانب من با پنج‌ نفر از فامیل و دوستان و آشنایان دست‌ و رو بوسی کند و سال نو را به ایشان تبریک بگوید.

با تقدیم یک بغل گُل و بوسه خدمت همگی شما،

ارادتمند همگی
محمد

پ.ن: همانطوری که قبلا گفتم می‌خواهم دیگر با اسم خودم مطلب بنویسم. خسته شدم از بس اسم یک پرنده افسانه‌ای را یدک کشیدم! می‌خواهم از این به بعد خودم باشم.

5 پاسخ to “سال نوی شما خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی مبارک!”

  1. مهرداد Says:

    موفق باشی محمد جان

  2. farasun Says:

    سال نو مبارک
    انیدوارم سال نو برای شما دوست عزیز سالی سرشار از موفقیت، کامیابی و بهروزی باشید.
    سالی بدون غم و پر از شادی و پول برای شما آروز می کنم.

    یکی از خوانندگان همیگشی وبلاگ شما که از طریق فید وبلاگتان مطالبتان را دنبال می کنم.

    تقدیم به شما

  3. مهدي مصطفايي Says:

    بردار سال نو شما مبارک

    انشاء الله در سال جدید لذت وافر از عشق و زیبایی را ببرید.

    ارادتمند / مهدی

  4. ملا حسنی Says:

    سال نو مبارک
    امیدوارم سال جدید سالی پر از اتفاقات خوب برای همه مردم جهان و بخصوص برای ایرانیان باشد

  5. محمد Says:

    سال نو مبارک!
    اون ققنوس یه خوبی‌ای داشت که این بود که تقریبا تک بود. یعنی می‌گفتن ققنوس ذهنت می‌اومد سمت جنابعالی! ولی به هر حال اسم محمد کلی قشنگه :))

پاسخی بگذارید

