ببخشید دیر شد. در راهم

فعلا سرمان حسابی شلوغ است و گرفتار هستیم. البته به این نوع «گرفتاری» افتخار می‌کنم. دارم به تک‌تک دوستانی که به من اجازه میزبانی لینک‌شان در این وبلاگ را داده‌اند سر می‌زنم و تبریک عید را خدمت‌شان عرض می‌کنم. چون نمی‌خواهم ماشینی رفع تکلیف کنم و از آنجائی که هرکدام از این دوستان محبت خودشان به من را بارها و بارها ابراز کرده‌اند، معتقدم باید برای تهیه تبریک مناسب برای هریک از ایشان وقت بگذارم.

این است که دارم به تک‌تک ایشان سر می‌زنم و تبریک سال نو را پای آخرین مطلب‌ ایشان می‌نگارم. هیچ قسمت (مطلقا هیچ قسمت) از آن تبریک عید کپی/پیست نیست و تک‌تک کلمات آن را با افتخار خدمت آن دوست عزیز تایپ کرده‌ام. برگ سبزی است تحفه درویش. تا مطلب مستند کرده‌ باشم در آن تبریک اشاره‌ای به آخرین مطلب پست شده در وبلاگ ایشان نیز می‌کنم که مطمئن گردند که تبریک من «تبریک خط تولیدی» نیست.

خوب حالا که چه؟ این همه گفتم که عرض کنم اگر هنوز تبریک عید را خدمت شما دوست محترم نگفته‌ام به دلیل همین لیست شش صفحه‌ای از دوستان عزیز است که به داشتن تک‌تک‌شان افتخار می‌کنم. بزودی حضورا خدمت شما هم شرفیاب خواهم شد.

با تشکر فراوان

3 پاسخ to “ببخشید دیر شد. در راهم”

  1. منيرى Says:

    سلام. گفتم تا شما برمی‌گردید من بیام تبریک بگم و برم. براتون سالی خوب، پر از موفقیت و شادی آرزو دارم.

  2. علی Says:

    سلام و درود بر تو ققنوس جان / همراه با شادباش های نوروزی و سال نو / و تشکر از مهربانی و لطفت برای سالی که گذشت / خانه ی تازه همین الان هم آماده ی پذیرایی ست. / خوب و خوش و خرم باشی و سر حال.

  3. زیتون Says:

    محمد عزیز سال نو مبارک:×
    امیدوارم سال خوبی برای تو و عزیزانت و همینطور تموم مردم ایران باشه. قلمت همیشه پرتوان باد!
    امان از سیستم نظرخواهی بعضیا که آدمو پشیمون می‌کنه.
    بخصوص اونایی که دیگه خود متن نمیاد و آدم می‌ترسه یه چیزی بگه که اشتباه باشه.
    شاید مثل من به امورات کامپیوتر وارد نیستن که نمی‌تونن درستش کنن.
    ئه… الان که نگاه کردم دیدم تو یه مطلب دیگه دارم کامنت می‌نویسم:)
    ———————

    در پای مطلب «زیتون» من هیچ ندارم که بگویم!

پاسخی بگذارید

