من می‌خواهم سقف باشم

از همه دوستان و خوانندگان این وبلاگ تقاضا می‌کنم برای نجات «اکرم مهدوی» هرکاری که می‌توانید بکنید. یادمان نرود که تک‌تک ما بعنوان آجرهای سازنده یک جامعه در لغزش‌های آدم‌های جامعه‌مان نقش داریم. هرکدام از ما با یک نگاه بی‌تفاوت، ارزش به یک سنت بیخود، یک شانه‌ بالا انداختنِ «به من چه؟»، و یا حداقل عدم تلاش برای تغییر جامعه‌ای که در آن زندگی‌ می‌کنیم در خطاکاری‌های آدم‌های اطراف‌مان نقش داریم کما اینکه دیگران هم در لغزش‌های ما سهیم هستند. بیائید بقدر شستن یک «نگاه شماتت‌بار مان» به یک مجرم که شاید در گذشته خود داریم، کاری بکنیم تا کسی که جامعه هولش داده به سمت سقوط بتواند دستش را به لبه پرتگاه بند کند

چراغ اول از سمت خودم را خودم روشن می‌کنم کوهیار عزیز. دوشنبه اول صبح قبل از رفتن به سر کار، مبلغ ۲۰۰ دلار کانادا به حسابی که گفته‌ای واریز خواهم کرد و بعد سبک‌بار به سر کارم می‌روم. هرکس از دوستان که خواست هرچقدر که توانست کمک کند. ما آجرهای اجتماع می‌توانیم سقفی شویم برای امنیت مردم‌مان یا آواری شویم برای کشتن دیگران. من می‌خواهم سقف باشم.

 

3 پاسخ to “من می‌خواهم سقف باشم”

  1. کمانگیر Says:

    رفیق خبر می دی چطور می خواهی پول رو بریزی؟

  2. فراخوانی برای تلاش جهت نجات يك مادر از اعدام « وسوسه‌ای به نام بودن Says:

    […] ققنوس (محمد عزیز نوشت، 200 دلار هم کمک کرد) کمانگیر هم نوشته و […]

  3. siamak frid Says:

    man pishnahad mikonam mabaleghi ke be hesab variz mishavad har rooz dar weblog be rooz shavad ta mardom bedanand be che meghdar digar niaz ast.
    ————–
    سیامک عزیز سلام

    ممنون از نظرت. حتما در پای مطلب در همان وبلاگ مطرحش کن. کاملا درست است.

    قربان تو
    محمد

پاسخی بگذارید

