کامنت دوست پرید

کامنت پرمهر و تشویق کننده یکی از دوستان را این وردپرس فلان فلان شده بعنوان اسپم تشخیص داده بود. آمدم درستش کنم که نمی دانم کدام دگمه و چه مربعی را تیک زدم که کامنت این بنده خدا بقول مش قاسم «پنداری دود شد رفت به هوا». خلاصه حسابی عصبانی هستم از دست این ورژن جدید وردپرس و از دست و پا چلفتی خودم در زمینه کامپیوتر. اعصاب خوردی این چند روزه من (بعلت مشکلات زندگی) به اینجا هم منتقل شد و شتاب من گوشه لباس کامنت این دوست را گرفت.

اگر اشتباه نکنم اسم این دوست عزیز ما «محمد» بود. شرمنده ایشان. لطف این همراهان و امثال شماست که به من نویسنده مطلب انرژی می دهد. خداوند سایه دوستان (چه آنان که تشویق می کنند از سر بنده نوازی و چه آنان که از سر لطف تذکر می دهند) را از سر من کم نکند. باز هم از ایشان عذر می خواهم. کامنت هر کسی دسته گلی است که قابل می داند و برای من می فرستد. حتی تندترین شان هم بر روی چشم من جای دارد. آنوقت این سیستم آن را اسپم تشخیص بدهد و بعدش هم تو بیائی درستش کنی بزنی پاکش کنی؟ مطلقا جای بخشش ندارد. قول می دهم حواسم را بیشتر جمع کنم. فقط از من به دل نگیرید.

 

 

 

2 پاسخ to “کامنت دوست پرید”

  1. ورتیگونه Says:

    سلام محمد عزيز،
    اين مشكل در وردپرس نسخه قبلي هم بود، براي من هم پيش اومده، به خصوص براي كساني كه مثل من و شما كامنتدوني‌شون بازه و احتياجي به تائيد نداره بدتر ميشه، چرا كه نازنيني كه اومده كامنت گذاشته تصور مي‌كنه كه كامنتش حذف شده، در حاليكه كامنت وسط اسپم‌ها گير كرده. من خودم بعضي وقت‌ها بعد از كلي مدت متوجه كامنت اسپم شده مي‌شم، زماني كه ديگه كار از كار گذشته. فقط من يك نكته‌اي رو متوجه شدم و اون اينكه وقتي كامنتي توسط وردپرس اسپم تشخيص داده ميشه، ايميل ارسالي وردپرس از آدرس support@wordpress.com مياد ولي وقتي كه كامنت به درستي ثبت شده از آدرس ايميل خود شما و البته به نام فرستنده كامنت. شايد با استفاده از اين نكته بشه زودتر متوجه اسپم شدن كامنتي شد.

  2. سارا Says:

    سلام.این کامنت به ورد پرس و .. ربطی ندارد.فقط می خواهم بگویم یک وقت از اینکه کامنتهایتان کم هستند ناراحت نشوید (مثل آقای فرجامی) وقتی مطلب به اندازه کافی گویا است نیازی به نظر دادن احساس نمیشود.شاد باشید.

پاسخی بگذارید

