مردم آمریکا:همه‌کاره یا هیچ‌کاره؟ مسئله این است

– بنظر تو آیا ممکن است مردم آمریکا «اوباما» را بعنوان رئیس‌جمهور آینده‌شان انتخاب کنند؟
– به! تو چه ساده‌ای! محال ممکن است یک سیاهپوست رئیس‌جمهور آمریکا بشود. افکار عمومی آمریکا دست خودشان است. مثل موم در سه سوت کاری می‌کنند که همه به «مک‌کین» رای بدهند.
– حالا انتخابات آمریکا به کنار. بنظر تو آمریکا به ایران حمله خواهد کرد؟
– نه بابا امکان ندارد. فعلا که درگیر جنگ در افغانستان و عراق هستند. مردم آمریکا بخاطر این کثافت‌کاری‌ها است که از جرج بوش برگشته‌اند. اگر آمریکا به ایران حمله کند مردم آمریکا خشتک دولت‌شان را سرش می‌کشند.
– خوب اگر افکار عمومی آمریکا را می‌توان به سه سوت تغییر جهت داد برای انتخابات ریاست‌جمهوری آیا نمی‌توان آن را به سمت یک جنگ جدید هدایت کرد؟ گیرم نه به سه سوت با چهار تا سوت؟ بالاخره کدام را باور کنیم؟ اینکه مردم آمریکا همه‌کاره هستند در سیاست کشورشان و وزن تاثیرگذاری بر شرایط را دارند یا اینکه مردم آمریکا هیچ‌کاره‌اند و به راحتی آلت دست جنگ‌طلبان می‌شوند؟ وقتی پای انتخابات به میان می‌آید می‌گوئی اینها همه خیمه‌شب‌ بازی است و مردم آمریکا نه کشک هستند و نه پشم. وقتی پای حمله به ایران می‌شود می‌گوئی مردم آمریکا همه‌کاره هستند و جلوی دولت‌شان را می‌گیرند.

4 پاسخ to “مردم آمریکا:همه‌کاره یا هیچ‌کاره؟ مسئله این است”

  1. جهانگرد Says:

    سلام
    وا قعا می گویم این حمله دلمشغولی جدی من وخیلی دیگر از ساکنان ایران شده که ایا حمله ای هست یا خیر به رسانه ها که اصلا اعتمادی نیست به مسئولین امریکایی بدتر ا ز رسانه ها!!!
    هیچ چیز براساس عقل صورت نمی گیرد مردم قربانی اصلی هستند نمی دانم بمباران های صدام تکریتی را به یاد دارید یانه؟! من بچه 2 یا نهایت 3 ساله بودم که هنوز صدای مهیب را درگوشم ولرزش را براندامم احساس می کنم وهنوز هم انرا واثرات مخرب انرا در حافظه دارم

  2. فرهاد Says:

    در بلاگ نیوز لینک داده شد .

  3. سروش Says:

    ممکنه مردم آمریکا خیلی تو مسایل سیاسی بدون اطلاع باشن اما به احتمال زیاد طرفدار بوش و حزبش هستن.
    و ان چیزی که جمهوری اسلامی در تلویزیون نشون میده واقعیت نیست.

  4. ورتيگونه Says:

    سلام محمد نازنين؛
    دوست من، اينكه زير چند مطلب آخرت كامنتي ننوشتم به اين خاطر هستش كه هرچي گفتني بود به بهترين شكل گفته بودي، وگرنه هميشه خواننده پر و پا قرص مطالبت هستم.
    با احترام فراوان
    ————
    ورتیگونه عزیز
    همین که قابل می دانید (شما و دیگر دوستان را عرض می کنم) و خواننده من هستید خودش برای من مایه افتخار است.

    با تشکر

پاسخی بگذارید

