آدم نجس

بنظر من تو خیلی آدم …ی هستی! مرده‌شور اعتقاداتت را ببرد.
نشد دیگر. تو داری بخاطر اعتقادات من به شخصیت من توهین می‌کنی.
وقتی تو معتقدی که من بخاطر اعتقاداتم «نجس» هستم، من هم می‌توانم بر این باور باشم که تو هم بخاطر اعتقاداتت خیلی آدم …ی هستی. چیزی که عوض دارد گله ندارد.

2 پاسخ to “آدم نجس”

  1. جهانگرد Says:

    سلام
    واین چنین جنگ های مذهبی صفحات کتابهای تاریخرا در سراسر تاریخ پر می کند

  2. مهناز Says:

    مهناز خانم گرامی
    با عرض معذرت کامنت شما را کامنتی «حزبی» تشخیص دادم و بناچار آن را حذف نمودم. اگر این تشخیص من را صحیح نمی‌دانید لطفا تذکر بدهید.

    با تشکر
    محمد (ققنوس)

پاسخی بگذارید

