دیگر پست‌های «از دفترچه خاطرات…»

دوستانی که از پست «از دفترچه خاطرات یک ورزشکار ایرانی در پکن» خوش‌شان آمده و احیانا تا کنون از وجود چنین وبلاگی اطلاع نداشته‌اند می‌توانند به این پست‌های قبل من نیز مراجعه فرمایند:

از دفترچه خاطرات یک بسیجی ملوان

از دفترچه خاطرات یک سروان پلیس

از دفترچه خاطرات یک اپراتور مرکز “هدهد”

از دفترچه خاطرات یک مرد چاق و کچل

«روان‌آباد علیا» هم برای جهان حماسه‌ای دیگر آفرید

مدرسه جادوگری و هیپنوتیزم شرعی شهید هارونِ پرتاب

ناهار از منزل

از دفترچه خاطرات رئیس سی.آی.ای

اینها همه «از دفترچه خاطرات»هائی هستند که در طول این دو سالی که افتخار بودن در محضر شما دوستان عزیز را دارم نوشته‌ام. بعضی‌شان خوب از آب در آمده و بعضی لنگ می‌زند. اگر چیزی را پسندیدید که مایه افتخاری برای من است. اما اگر نپسندیدش، من شرمنده شما دوست عزیز هستم. چه کنم که دارم تمرین می‌کنم. بر من ببخشائید.

هر آنچه خوب دارم و خوب می‌نویسم بخاطر دوستان نازنینی چون شما است که هنگام تمرین من خطاهایم را به من گوشزد کرده‌اید و می‌کنید. من ارادتمند و شاگرد کوچک تمام دوستان محترمی هستم که لطف می‌کنند و به اینجا سر می‌زنند.

4 پاسخ to “دیگر پست‌های «از دفترچه خاطرات…»”

  1. حامد Says:

    اين حركات شما منو به ياد وبلاگ نويس هاي دوران جاهليت انداخت حقشه برادران فيلترينگ صدر اسلام حالتو بگيرن

  2. آلفو Says:

    سلام. دو تا پست ِ آخرت جای ِ بحث داره! اما من جایگاه ِ بررسی رو ندارم! باید برای ِ لینک کردن ازت اجازه بگیرم؟
    ———————————–
    با عرض سلام خدمت آلفو ی عزیز و محترم

    قربان برای لینک دادن مطالب من نیازی به اجازه و مجوز نیست. همین که زحمت می‌کشید و قابل می‌دانید که به من لینک بدهید خودش مایه افتخار من است. فقط اگر هنگامی که لینک دادید به مطلب لطف بفرمائید و به من اطلاع بدهید تا بتوانم خودم را در آئینه شما دوست عزیز ببینم بسیار سپاسگزار خواهم شد. در مورد آن دو پست مورد اشاره هم هروقت که مایل بودید با کمال احترام سرا پا گوش هستم تا نظرتان را بیان بفرمائید.

    با تشکر و تقدیم احترام
    محمد (ققنوس)

  3. منوچهر هنرمند Says:

    دوست عزیز مطلب طنز زیبای شما را خواندم و خیلی لذت بردم . شما خیلی خوب طنز می نویسید . من نام شما را نمی دانم ولی اگر دوست داشتید با نشریه ما همکاری کنید بسیار خوشحال خواهیم شد . از طنز خاطرات اپراتور در خواندنیها استفاده کردیم . امیدواریم اشکالی نداشته باشد . نام شما آورده نشده است چون خودتان ظاهرا اینطور می خواهید. اگر کاری داشتید به من ای-میل بزنید در خدمت خواهم بود .
    ———
    جناب هنرمند عزیز
    نظر لطف شما است. مایه افتخار من است که دوستان متخصصی چون شما قابل می دانند نوشته های من را. فقط اگر لطف کنید و اسم وبلاگ را بیاورید بهتر است (جسارتا البته) آن هم نه از نظر تبلیغ برای خودم بلکه از این نظر که آن را من نوشته ام و باید پای نوشته ام بایستم. آمدیم کسی مطلب را نپسندید و یقه شما را گرفت. اجازه بدهید با موافقان و مخالفان محترم نوشته هایم خودم طرف باشم.

    و اما در مورد پیشنهاد همکاری باید عرض کنم که چون برای من سخت است که بصورت منظم مطلب بنویسم و هنوز در ابتدای راه نوشتن هستم با عرض پوزش فراوان باید عرض کنم که امکان همکاری با نشریه شما یا هیچ نشریه دیگری را ندارم.

    باز هم از لطف شما سپاسگزارم.
    با تقدیم احترام
    محمد (ققنوس)

  4. منوچهر هنرمند Says:

    ببخش عزیز .. من مسافرت بودم پیغام شما را امروز خواندم . نام وبلاگ را همانطور که خواسته ودید اضافه می کنم .
    ارادتمند

پاسخی بگذارید

