یلدا

شب یلدا بر همه مردمی که آن را جشن می‌گیرند و پاس می‌دارندش مبارک.

پ.ن: این هم هدیه ناقابل من خدمت همه شما دوستان عزیز.

2 پاسخ to “یلدا”

  1. ورتیگونه Says:

    سلام محمد عزیز‌، حالا من یک چیزی گفتم هـــــا، دیگه 5 تا 5 تا. بمباران تاریخ و تمدنی‌مون کردی که رفیق 😀
    در ضمن سال‌هاست که قراره روز و روشنی بر سیاهی غلبه کنه، مثل اینکه خیلی از جاها هم این اتفاق افتاده ولی بالای سر ما که هنوز پراز ابرهای تیره و تار هستش. تبریکت مثل اشعه‌ای از خورشید بود که از وسط سرزمین‌‌های روشن به سمت ما اومد. البته درصد قابل توجهی‌ش وسط ابرهای سیاه جا موند ولی به خاطر همین چنددرصدش هم که رسید ازت متشکرم.
    ———————
    ورتیگونه جان
    از لطفت بسیار سپاسگزارم. چوب کاری نکن ما فقیر فقرا را. قابل شما دوستان خوبی که خواننده این وبلاگ هستید نبود اما «چه کند بینوا، ندارد بیش». خلاصه خواستم همه را در احساس خوب خودم برای یلدا شریک کرده باشم. خوشحالم که همین چند درصدش هم توانست از وسط ابرهای سیاه به خدمت شما برسد.

    موفق و سالم و شاد باشی
    محمد

  2. ایمان Says:

    یلدای شما هم مبارک دوست عزیرم، هرچند گذشته از تاریخش

    در کل بدون که من مطالبت رو همیشه دنبال می کنم.

    موفق باشی مثل همیشه

پاسخی بگذارید

