دنبال اسمش که این همه آدم است،‌ دنبال خودش چند نفر می‌دوند؟

شش ماه پیش من مطلبی نوشتم با عنوان «زن خراب سیه چهره». همان زمانی بود که حضرات عنوان کرده‌بودند که «کاندولیزا رایس» وزیر امور خارجه آمریکا با جوان عربی سر و سری دارد.

از آن موقع تا بحال این مطلب عین «بختک» افتاده روی وبلاگ من. روزی نیست (تاکید می‌کنم روزی نیست) که هفت هشت ده تائی کلیک فقط بخاطر این تیتر نداشته باشم. با عرض معذرت و شرمندگی دیگر دارد حالم به هم می‌خورد. تعداد کلیک‌هائی که روی این مطلب من شده حدود یک سوم کلیک‌هائی است که پرخواننده‌ترین مطلب وبلاگ من داشته (هفتمین مطلب پرخواننده این وبلاگ است). هر بار که عبارات موتور جستجو را در کنتور وبلاگم چک می‌کنم می‌بینم عبارت «زن خراب» صدرنشین است.

خلاصه اگر خواهان کلیک برای وبلاگ‌تان هستید یک همچین عبارتی مثل «زن خراب» را در متن یا تیتر مطلبی بیاورید. کار تمام است و تضمینی عین آب خوردن کلیک می‌گیرید آن هم دائمی. یاد جوک آن بابا افتادم که خبرنگار از او می‌پرسد برای حل مشکل ترافیک تهران باید چکار کرد؟ او هم می‌گوید باید «خانه فساد» دایر کرد و بعد توضیح می‌دهد. مجددا خبرنگار مشکل دیگری را مطرح می‌کند و باز هم عین همان جواب را از طرف می‌شنود با توضیحی قانع‌کننده در آن مورد. باز سوال دیگری می‌پرسد و باز به همان نحو جواب می‌شنود تا آخر (آخرش سیاسی است نمی‌توانم اینجا مطرحش کنم!). خلاصه ای کاش که این مشکل مملکت را هم یک نحوی حل می‌کردند که کنتور وبلاگ ما هم به کار درست و حسابیش برسد. همین.

——————–

لینک این مطلب در بالاترین

5 پاسخ to “دنبال اسمش که این همه آدم است،‌ دنبال خودش چند نفر می‌دوند؟”

  1. سروش Says:

    قضیه ی سد و روده دیگه. سد زدن جلوی رود و حالا این رود داره سد رو میشکونه و بعد طغیان میکنه.

  2. اولاد Says:

    محمد جان!
    آن جك را من نشنيده ام اصلش را ممكن است تعريف كنيد 🙂
    ———————-

    اولاد جان

    شرمنده جوکش نه تنها زشت است بلکه سیاسی هم هست! من را لطفا معاف کن.

    با تقدیم احترام

  3. Emad Says:

    از کی تا حالا شما حرف سیاسی رو کنار گذاشتین؟ بابا جک رو بگو بخندیم. من هم نشنیدم.
    از طرف دیگه الان همین پستت هم باعث افزایش تعداد کلیک هات می شه. خانه فساد – زن خراب – زن خراب سیه چرده و …

  4. دانا Says:

    راجع به زن خراب بايد بگم كه از بس از بچگي بهمون گفتن عيبه و نگين و … همه يه جورائي دورو شديم. واسه همينه كه خيلي از خارجيها ازمون ميترسند، چون در ظاهر خيلي باشخصيت و محفوظ به حيائيم ولي خدا نكنه يه گوشه خلوتي پيدا كنيم كه بدونيم كسي ما رو نمي بينه، اونجاست كه چهره واقعيمون رو ميشه و كارهائي مي كنيم كه طرف حاج و واج مي مونه كه اين همون آدمه يا ….؟

  5. فارسی « H βιβλιοθηκη της ” Τσουκνιδας” Says:

    […]  دنبال اسمش که این همه آدم است،‌ دنبال خودش چند نفر می… شش ماه پیش من مطلبی نوشتم با عنوان «زن خراب سیه چهره». همان زمانی […] […]

پاسخی بگذارید

