یگانگی از ستار

این ویدئو کلیپ فوق‌العاده زیبا از آهنگ «یگانگی» ستار هم هدیه من به شما. هدیه که چه عرض کنم، مگر مال من است که بخواهم بدهمش به شما؟ می‌خواهم با شما ببینمش. آنقدر این کلیپ زیبا است که من نمی‌دانم به شعر توجه کنم یا به آهنگ یا به آنچه می‌بینم. زُل زدن آدم‌ها به دوربین و برش‌های تند این کلیپ به همراه سیاه و سفید بودن بخش اصلی آن کاری کرده که من لغت برای ستایش آن ندارم. خیلی دلم می‌خواهد بنشینم برای فریم به فریم آن پاراگرافی بنویسم. اما چنین نمی‌کنم. زیبائی این اثر بیش از این است که من بخواهم آن را در قالب «سربی» کلماتم بریزم. اما از شما خواهشی دارم: شما که اسیر قالب کلمات نیستید و آزادانه فکر می‌کنید شما لطفا نظرتان را در مورد این ویدئو کلیپ زیبا برای من بنویسید. خسته هستم از نوشتن. من را در کلاس خویش بپذیرید و زیبائی آنچه این موزیک ویدئو نشان می‌دهد را به من درس دهید. متشکرم.

————–

مشخصات اثر:

ترانه: یگانگی
آلبوم: گل‌بانو
سازنده کلیپ: ترانه رکوردرز
خواننده: ستار
شاعر: هومن ذکائی
آهنگ‌ساز: کاظم عالمی
کارگردان: علی ستارپور
مدیر تصویر برداری: Luca Casavola
ادیت: Delphine Roussel
فیلم بردار: Ghislain Leon

6 پاسخ to “یگانگی از ستار”

  1. ابلیس Says:

    رفیق انتخاب و سلیقه خوبی است
    گرچه من خیلی بندرت ترانه ایرانی گوش می دهم اما این کلیپ را چند ماه پیش که دیدم خیلی نظرم را جلب کرد و به نظر من جز معدود کلیپهای ایرانی است که روش فکر شده(حالا به هر مقداری) و براش زحمت کشیده شده
    دقت کرده اید که چهره ای آدم های عادی شاید زیبا نباشه اما دلنشین تره؟ حالا یا همچین چیزی تو مایه های دلنشین مثلا پذیرفتنی

  2. ناردونه Says:

    اومم از اینکه حتی یه دونه چهره ی ایرانی توشون نیس خوشم نمی آد

  3. آزاده Says:

    ممنون

  4. babak Says:

    سلام

    در این کلیپ حس دلنشینی هست که به همراهی صدای ستار کار رو زیبا کرده.

    با توجه به نوع سلیقهٔ شما، خوشحال میشم که به وبلاگ شب آهنگ‌ها سر بزنید. البته هنوز از موسیقی ایرانی‌ کلیپی نگذاشتم اما به هر حل آهنگ‌های قشنگی‌ مثل این کلیپ از ستار در اون جا خواهند گرفت.

    موفق باشید

    http://www.shabahangha.wordpress.com
    ————–
    بابک عزیز سلام
    ببخشید که این کامنت دانی من نظر شما را اسپم تشخیص داد. شرمنده شما. ظاهرا به لینک و این حرف ها در متن کامنت حساسیت نشان داده. من هم این چند روزه اصلا به زحمت وقت داشته ام توی آینه نگاه کنم از بس سرم شلوغ بوده چه برسد به اینکه بخواهم به امور وبلاگ رسیدگی کنم. پوزش فراوان من را پذیرا باشید. یک دنیا تشکر.

    با تقدیم احترام
    محمد

  5. babak Says:

    محمد عزیز

    ممنون از توضیحات شما. امیدوارم که وقت بیشتری داشته باشی‌ تا به نوشتن پست‌های خوبتون ادامه بدید. به امید دیدار شما در شب آهنگ‌ها

    موفق باشید

  6. نازي Says:

    اين آهنگ اين روزها كه شاهد نامردمي‌هاي بسيار در كشور خودمون هستيم بيشتر جلوه مي‌كند.بسيار ممنون كه امكان دوباره شنيدن اين شعر و آهنگ بسيار زيبا و دلنشين رو تو اين ايام دلگير تضييع حق و راي مردم فراهم كردين
    —————–
    نازی خانم عزیز سلام
    لطف شما مزید. چه بگویم؟ سلام و بوسه ای بر درگاه ایران. کوچک ترین همه ایرانیان هستم.

    با تقدیم احترام
    محمد

پاسخی بگذارید

