اوباما پرستی

من آقای اوباما را خیلی دوست دارم. یعنی اول‌ها ایشان را اصلا دوست نداشتم اما الان به اجبار محیط عاشق دل‌خسته ایشان هستم. اخبار را نگاه می‌کنی این حضرت آقا صدرنشین است و دو خبر بعدی هم هر روز به خدایگانی‌ ایشان تعلق دارند. می‌آئی ایمیلت را چک کنی می‌بینی تبلیغ سایت یاهو عکس جناب خندان اوبامائی است. محض تفنن در تصاویر گوگل جستجو می‌کنی تا مثلا نوع خاصی از پرنده گواتمالائی را بیابی اولین عکس عکس اوباما است با آن پرنده. می‌روی روی یوتیوب یک کلیپ خنده‌دار ببینی دلت باز شود می‌بینی از ده تا کلیپ پر بیننده روز بیست‌تایش از اوباما است که اینجوری راه رفت و اینجوری نشست و اینجوری در دست‌شوئی باد در داد. اصلا بی‌خیال همه این‌ها می‌شوی و می‌روی یک وب‌سایت پرنو نگاه کنی می‌بینی بنر بالای سر وب‌سایت یا پنجره پاپ‌آپ آن عکس جناب ریاست‌جمهور آمریکا است.

از زور ناراحتی اینکه هیچ چیز دیگری در دنیای سوپر ارتباطات مدرن در جهان وجود ندارد الا جناب اوباما می‌روی می‌نشینی یک کیک و قهوه می‌خوری و بعد احساس گناه می‌کنی که کالری زیادی خورده‌ای. می‌گردی به دنبال وب‌سایتی که یادت بدهد چطور وزن کم کنی. روی وب‌سایت مورد نظر که می‌روی می‌بینی درمورد بسکت‌بالیست بودن آقای اوباما و اینکه ایشان چگونه در این سن روی فرم هستند توضیح داده. تصمیم می‌گیری بروی چهار تا دختر خوشگل و خوش‌هیکل از مدل‌های ویکتوریا سیکرت ببینی دلت باز شود می‌بینی که خانم میشل زن اوباما بعنوان شیک‌پوش‌ترین خانم آمریکا شناخته شده. می‌خواهی در مورد مدرسه بچه‌ات و اینکه کدام مدرسه بهتر است جستجو کنی جواب در مورد مدرسه بچه‌های آقای اوباما می‌آید.

می‌خواهی به امید آمدن فصل بهار برای خودت تی‌شرت بخری اما تی‌شرت فقط با عکس اوباما موجود است. مک‌دونالد همبرگرش را با آرم اوباما می‌فروشد و بیل‌گیتس هروقت می‌خواهد از خانه خارج شود ماسک اوباما را بر چهره خود می‌نهد. مردم در تایلند و ژاپن و کره و برزیل هیچ‌ کاری ندارند الا اینکه عکس اوباما را هوا کنند و دور و بر آن کف بزنند و برقصند و شادی کنند. در لاس‌وگاس هم مردم قبل تاس ریختن از ته قلب با اوباما راز و نیاز می‌کنند. گوچی و آرمانی هم لباس‌های‌شان را فقط به قد و قامت اوباما طراحی می‌کنند. روی پلاک ماشین من هم نوشته اوباما. مانیتور من مارکش اوباما است و به تازگی من یک گوشی موبایل اوباما خریده‌ام. امشب پاریس هیلتون در شوی ساعت ۹ شب ظاهر شد و درباره اوباما حرف زد. بعدش هم بجای سایمون فولر در آمریکن آیدل آقای اوباما نشسته بود و در مورد خوانندگی جوانان اظهار نظر می‌کرد. قرار است بجای نیکول کیدمن هم از این به بعد اوباما در فیلم‌ها بازی کند. پنه‌لوپه کروز هم راننده شخصی اوباما است و بریتنی‌اسپیرز مدل نقاشی باغبان اوباما شده.

تمام پدیده‌های عالم هستی یک سرش به اوباما باز می‌گردد. گردش زمین و جاذبه و عناصر جدول مندلیف را هم اوباما کشف کرد. اگر او نبود قاره آمریکا هنوز پیدا نشده بود. اهرام مصر را هم مردم مصر بخاطر اوباما ساختند و به او هدیه کردند. کورش شاهنشاه ایران هم در مبارزات انتخاباتی خودش بخاطر اوباما بود که رای آورد و بر تخت شاهی نشست. تا بود اوباما بود و تا هست اوباما خواهد بود. این همان حرف‌های دکتر الهی قمشه‌ای است که می‌گفت «کثرت در عین وحدت و وحدت در عین کثرت» یا یک همچین‌ چیزهائی. عالم هستی یعنی اوباما و اوباما یعنی عالم هستی. باور ندارید سری به اخبار و مقالات خبرگزاری‌ها بزنید. تا دیر نشده من بروم ببینم آخرین خبر از آقای اوباما کدام است. فعلا یا حق. دست اوباما به همراه همه‌تان.

8 پاسخ to “اوباما پرستی”

  1. bishilepile Says:

    با درود
    متاسفانه اوباما نیست

  2. وحید Says:

    سلام

    نه اوباما هست نه ما با خودمان.

    به این آدرس هم سری بزنید.
    http://refreshnews.blogfa.com/
    ———————-
    وحید عزیز

    با عرض معذرت این کامنت شما را سیستم سر از خود «اسپم» تشخیص داده بود. شرمنده شما هستم. ببخشید. تا دیدمش سریع آزادش کردم. نمی دانم گوش این تشخیص دهنده «اسپم»م را چگونه بپیچانم!

    ببخشید.
    با تقدیم احترام
    محمد

  3. فورکلارنده Says:

    از مدیر وبلاگ یا وبسایت و تمامی خواننده های عزیز دعوت میکنم که برای شرکت در نظر سنجی انتخابات دهم کشور به وبلاگ فورکلارنده بیان و این لینک رو به دوستان هم بدین.این یه نوع آمار گیری هست برای اینکه بدونیم چند درصد احتمال داره احمدی نژاد ادامه بده و چند درصد هم خاتمی و غیره.

  4. وحید Says:

    سلام

    ممنون.
    اگه می شه دررابطه با سایتم راهنمائی کن اگر بده، خوبش کنم – اگر خوبه ، بهترش کنم .

  5. اتو Says:

    لول..خیلی با مزه ای کلی خندیدم اصلا این دنیای ما دنیای خنده داری شده خنده دارتر از همش همون هالیوود و پاریس هیلتون هستن

  6. وحید Says:

    سلام

    اسم شما را در وبلاگ قرار دادم.

  7. nady Says:

    ظاهرا این روزها همه به دنبال کسی میگردند که تمام عقده هایشان را از زبان او فریاد بزنند.

    طنز جالبی بود.

    شادزی

  8. حسینی مدیروبلاگ"1300مقاله وتحقیق" Says:

    سلام
    خداقوت دوست عزیز
    خسته نباشی
    انشاءالله همیشه وبت پروپیمون باشه
    لطفابه وبلاگ منم یه سری بزن
    من کلکسیونی دارم که بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان روگردآوری کردم
    منتظرحضورت هستم
    یاعلی

پاسخی بگذارید

