عید نوروز و سال نو مبارک

نوروز باستانی و سال نو را خدمت همه هموطنان و آنانی که در سرتاسر جهان نوروز را جشن می‌گیرند تبریک عرض می‌کنم. امیدوارم که سال ۱۳۸۸ سالی پر از شادی و سلامتی و موفقیت و فراوانی و نیکی برای همه‌مان باشد.

پ.ن:‌ سال قبل خدمت تک‌تک دوستانی که اسم‌شان در کنار این وبلاگ تحت عنوان «دوستان عزیز» آمده سر زدم و بدون کپی پیست کردن برای هرکدام تبریک نوروزی خودم را تایپ نمودم (به تبریک «فله‌» اعتقادی ندارم). اگر بخواهم امسال هم چنین کنم زمان مورد نیاز من پیرمرد از ۱۳ روز عید هم می‌گذرد و شرمنده بسیاری از دوستان خواهم شد.

تا حال ۹۴ دوست عزیز در این لیست آمده‌اند و امکان سرزدن به همه این گرامی دوستان در چند روز اول عید و عرض تبریک برای من وجود ندارد (ما در این سر دنیا تعطیل عید نوروز نداریم و باید صبح تا شب مثل باقی سال برویم و بدویم به دنبال یک لقمه نان). این است که در کمال ادب و احترام امکان اینکه به وبلاگ دوستان بیایم و به‌صورت شخصی عرض سلام و تبریک خودم را ابلاغ کنم ندارم. بر من ببخشائید.

8 پاسخ to “عید نوروز و سال نو مبارک”

  1. ورتیگونه Says:

    سلام محمد جان.
    منم پیشاپیش سال نو رو به تو تبریک می‌گم، و بقیه‌ی حرف‌های کلیشه‌ای همیشه.

    ————————-
    ورتیگونه عزیز سلام

    لطف بسیار داری به من دوست عزیز. من هم سال نو را به تو تبریک می گویم و برایت آرزوی بهترین ها را دارم.

    با تقدیم احترام
    محمد

  2. وحید Says:

    سلام

    مجددا سال نو را به شما تبریک عرض می نمایم .

    به امید سالی خوب برای همه دوستان .
    ——————–
    قربان تو وحید عزیز

    من هم سال نو را به تو تبریک می گویم و برایت آرزوی بهترین ها را دارم.

    با سپاس فراوان
    محمد

  3. ایمان Says:

    امیدوارم سال خوبی داشته باشید، هر چند برای ما وبلاگ نویسان عیدمان زهرمان شد : http://zamaaneh.com/news/2009/03/post_8353.html
    دوست داشتم در مودرش بنویسی…
    ——————
    ایمان عزیز سلام

    سال نوی شما هم مبارک باشد. برای تو و دیگر دوستان آرزوی بهترین ها را دارم.
    در مورد لینک ارسالی شما هم به روی چشم همین الان یک پست در این زمینه می نویسم.

    با تقدیم احترام
    محمد

  4. کودن با استعداد Says:

    سال نو مبارک!
    —————-
    کودن با استعداد عزیز

    سال نوی شما هم مبارک. سالی پر از شادی و سلامتی و موفقیت و برکت برای تو آرزو دارم.

    با تقدیم احترام و تشکر فراوان
    محمد

  5. نيلوفــــــــر Says:

    سلام محمد جان، نوروز فرخنده! امیدوارم سالی سرشار از خوبی و خوشی رو پیش رو داشته باشی. نيلوفر
    ———————-
    نیلوفر خانم عزیز سلام

    سال نو و نوروز شما هم فرخنده و شاد. متقابلا سالی پر از همه نیکوئی ها برای شما و عزیزان تان آرزو دارم.

    با تشکر فراوان و تقدیم احترام
    محمد

  6. livebee Says:

    نوروزتان پیروز
    ————–
    livebee
    عزیز

    نوروز و هر روزتان پیروز. سپاسگزارم از لطف تو. برایت سالی پر از شادی و سلامتی و موفقیت آرزومندم.

    با تقدیم احترام
    محمد

  7. سروش Says:

    عرض ادب
    سال خوبی داشته باشی رفیق
    ————
    سروش عزیز سلام

    عرض ادب از جانب ما است خدمت شما رفیق. سال نوی شما هم مبارک و سال پربار و پر از خیر و برکتی داشته باشی.

    با تقدیم احترام
    محمد

  8. آزاده Says:

    سال نو شما هم مبارک. امیدوارم امسال سال بهتری باشه.
    ——————
    آزاده خانم عزیز و محترم سلام

    سال نوی شما هم مبارک باشد. لطف کردید به من. امیدوارم سالی بسیار بسیار پر بار و پر از شادی و سلامتی و موفقیت در پیش رو داشته باشید.

    با تقدیم احترام
    محمد

پاسخی بگذارید

