سیب گلاب

با اجازه مرحوم «حمید مصدق»:

تو به من خندیدی
و نمی دانستی
من به چه دلهره از خانه خود
رای را دزدیدم
کاندیدا از پی من تند دوید
رای را دست تو دید
غضب آلوده به من کرد نگاه
برگه تا زده از دست تو افتاد به خاک
و تو رفتی و هنوز
سالهاست که در گوش من آرام آرام
سوزش سیلی او تکرار کنان
می دهد آزارم
و من اندیشه کنان غرق این پندارم
که چرا
نامزد گنده ما «رای» نداشت

یک پاسخ to “سیب گلاب”

  1. ورتیگونه Says:

    آخه نامزد ما مثل یک بادکنک از باد گنده شده بود!
    —————–
    ورتیگونه عزیز سلام

    باز هم تعبیر سیاسی از یک شعر معصومانه!!! پاک!!! من؟؟؟؟؟ (چشمک)

    با تشکر فراوان
    محمد

پاسخی بگذارید

