مگر اینجا سوئیس است؟

او – ببینم تو به که رای می‌دهی؟
من – خوب من دارم به برنامه اقتصادی این آقایان نگاه می‌کنم و می‌بینم که اگر ما بخواهیم رشد…
او – بس کن دیگر عزیز من. اقتصاد مقتصاد کیلوئی چند است؟ مگر اینجا سوئیس است؟
من – در بعد اجتماعی هم باید بگویم اگر کسی بتواند مشکل بیکاری و مشک…
او – اجتماع مجتماع را ولش کن. مگر اینجا سوئیس است؟
من – در زمینه سیاست خارجی خوشبختانه هر چهار کاندیدای محترم سعی دار…
او – ای بابا! سیاست خارجی به چه کار ما می‌آید؟ مگر اینجا سوئیس است؟
من – خوب در مورد امنیت کلی و رسیدگی به مرز‌ها و سرحدات کشور که بعضا…
او – اخوی! این مزخرفات چیست که داری می‌گوئی؟ مرز و مرزداری کدام است؟ مگر اینجا سوئیس است؟
من – کاندیدا‌ها خوشبختانه در زمینه تغییر گفتمان اجتماعی از بالا به…
او – تو اصلا عقل توی کله‌ات هست؟ گفتمان مفتمان چی است دیگر؟ مگر اینجا سوئیس است؟
من – من فکر می‌کنم دولت ما باید مثل دولت‌های دیگر در جهت فراهم آوردن هوائی بهتر و پاک‌‌تر برا…
او – کی به هوا کار دارد؟ مگر اینجا سوئیس است؟
من – محیط زیست و رسیدگی به آن در میان برنامه‌‌های آ…
او – بابا مردم بدبخت شده‌اند تو دم از محیط زیست می‌زنی؟ مگر اینجا سوئیس است؟
من – یک سوال: تو اصلا می‌دانی سوئیس کجاست؟
او – چطور نمی‌دانم. سوئیس یک شهری است توی آمریکا. جواب من را ندادی. به که رای می‌دهی؟
من – رای؟ رای چی؟ مگر اینجا سوئیس است؟!!!!!

یک پاسخ to “مگر اینجا سوئیس است؟”

  1. ورتيگونه Says:

    راست می‌گی والا، همه چیزمان به همه چیزمان باید بیاید.

پاسخی بگذارید

