لجن سبز روزی شسته‌ می‌شود و می‌رود. روسیاهی این دوران اما به سیاه‌کاران خواهد ماند.

  • لجن سبز بودن در کف جوب شرف دارد به جلاد سرخ دست بودن.
  • سبز لجنی بهتر است از رنگ سیاه انسانیت پایمال شده.
  • لجن سبز حیات دارد و بدن هم‌نوعش را زیر شکنجه سیاه نمی‌کند.
  • سبز لجنی در مسیر آب درست می‌شود. جنازه سیاه بادکرده اما در سردخانه میوه.
  • لجن سبز سلامت انسان را تهدید می‌کند اما چوب به دست کریه وجود انسانیت را برنمی‌تابد.
  • سبز لجنی رنگی است میان رنگ‌ها که می‌تواند تغییر کند. سیاهی زندگی رنگی است که بالاتر از آن رنگی نیست.
  • لجن سبز روزی شسته‌ می‌شود و می‌رود. روسیاهی این دوران اما به سیاه‌کاران خواهد ماند.

لینک این مطلب در بالاترین

    یک پاسخ to “لجن سبز روزی شسته‌ می‌شود و می‌رود. روسیاهی این دوران اما به سیاه‌کاران خواهد ماند.”

    1. hayahou Says:

      نوشته جالبی بود- ممنون.

      من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم. من در وبلاگم که به تازگی شروع کردم نوشته ای دارم با عنوان: اصلاح گری و دموکراسی – با هم بخوانیم و با هم بفهمیم خوشحال میشم که اگر در این درخواستی که من در این مقاله کردم شرکت کنین.

    پاسخی بگذارید

